2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ !


Κυρία μου απ' ό,τι κατάλαβες, δεν μπορεί το φτωχό σου μυαλουδάκι να κατανοήσει τα ποσά που παίρνουμε από τους εταίρους μας ! 
Εσύ μπορεί να έχεις το πρόβλημά σου, το παιδί σου να είναι άνεργο, οι μισθοί σου να έχουν πάρει τον κατήφορο και οι συντάξεις να έχουν ξεσκιστεί!
Εσύ μπορεί να μην έχεις ν' αγοράσεις και τα βασικά αλλά πώς να το κάνουμε δεν μπορείς να καταλάβεις!
Θα έχουμε στήριξη και μετά το 2015!  Το διαβεβαίωσαν οι εταίροι μας!
Τα ποσά είναι πρωτοφανούς ύψους αλλά εσύ είσαι τόσο ανίδεος που δεν μπορείς να το αντιληφθείς!
Τι θες τώρα;
Είδες όμως  πως σε τρομοκρατούν;
Για τα παιδιά και τα εγγόνια μας γίνονται όλα!  
Το δίλημμα είναι και ήταν βεβαίως θυσίες και περικοπές ή καταστροφή της οικονομίας μας;
Δε γινόταν κυρία μου! Τί να κάνουμε τώρα!


Εδώ κυρία μου οι πολιτικοί μας σε γλύτωσαν από 11.000 !
Εγώ στο σημείο αυτό ρωτώ! 
Δε μου ζητάς να στα δώσω τα 11.000, μετά με αφήνεις επιτέλους ήσυχο;
Επρεπε να περάσουν 2,5 έτη για να καταλάβετε κύριοι πώς παίζετε το παιχνίδι;
Δεν ήσασταν προετοιμασμένοι..μάλιστα ειχαν πολλά προβλήματα!
Μάλιστα!
Πρέπει όμως να ξεκινήσουμε κυρία μου δουλειά!
Δουλειά!
Ο πολίτης να καταλάβει, πως πρέπει να ανοιξει η αγορά, να λειτουργήσει το κράτος, να αλλάξει η νοοτροπία της δημόσια διοίκησης, ο πολίτης πρέπει να προχωρήσει, να μη διστάζει, πρέπει όλοι μαζί να είμαστε έτοιμοι να λειτουργησουμε συντονισμένα!
Η απόφαση των Βρυξελλών μας δίνει τη δυνατότητα της ασφάλειας και τη δυνατότητα να αναπνεύσουμε!
Κατάλαβες τώρα κυρία μου γιατί μέχρι χθές δεν μπορούσες να αναπνεύσεις;
Να είσαι ευχαριστημένη κυρία μου αφού ο Εσθονός ο νέος παίρνει 180 ενώ εσύ...ε είσαι σε καλύτερη μοίρα από δαύτον!
Μην τον χτυπάτε τον αντιπρόεδρο...αφού ήταν πολύ ανήσυχος μην και κάποιους από τους δανειστές μας σηκώσουν το χέρι και αρνηθούν τη βοήθειά τους προς εμάς! 
Το κράτος πνίγει κυρία μου την οικονομική δραστηριότητα...οι διαρθρωτικές της κοινωνίας, του κράτους επηρεάζει τη ρευστότητα στην αγορά!
Κατάλαβες;
Εγώ όχι, επειδή ε...πως να το κάνουμε είμαι και ολίγον βλαμμένο!
Δηλαδή...μμμ... δεν του αρέσει του κυρίου να διαφωνούν με τα προγράμματα που πάνε να ψηφίσουν στη βουλή!
Δεν του αρέσει που κάποιοι άλλοι πολιτικοί ...άκου "εξουθενωτική πολυφωνία στη χώρα μας ! "
Αυτόν τον όρο πάντως, πρώτη μου φορά τον ακούω!
Η πολυφωνία η δημοκρατική....!
Που είναι η εθνική ενότητα, η εθνική συναίνεση...αν διαφωνείς δεν πας για την προοπτική μιας χώρας! 
Η δημοκρατία είναι η προοπτική..δεν είναι παιχνίδι!
Είδες μόλις πήγε ο χρόνος πίσω στο "λεφτά υπάρχουν" είπε το ας τραβήξουμε "..κάποια γραμμή... ! " 
Δεν ακούει δημοσκοπήσεις αλλά τον λαό!
Μάλιστα! 
Ελα τώρα αφού σου προσφέρει μείωση πόσων δις στις μελλοντικές γενεές...ενα δωράκι για τους Ελληνες ακόμη και σ' αυτούς που τους βρίζουν!
Ναι κυρία μου σε σένα μιλώ που τους βρίζεις!
Γιατί τους βρίζεις καλέ;
Πάντως μπράβο σε όλους τους που τα κατάφεραν..μπράβο!
          Είστε τεράστιοι!
       ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΥΣ !!!
GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν άντεξα να τον ακούσω για πολύ. Δεδομένου ότι τα μνημονιακά δελτία ειδήσεων έχω σταματήσει προ πολλού να τα βλέπω.

Άλλωστε πώς θα μπορούσε κάποιος να πιστέψει ανθρώπους, που κατοχύρωσαν την εξαπάτηση και καταλήστευση του λαού ακόμη και με συνταγματικές διατάξεις (ασυλίες, παραγραφές και λοιπές αλητίες);

Η αποικιοκρατική, σε βάρος της Ελλάδας, συμφωνία είναι ιστορική και σημαντική (Σαμαράς)μόνο για τους προδότες και τους ασήμαντους και όσους εξακολουθούν να τους πιστεύουν και να τους ακολουθούν.

Οι οποίοι, όπως φαίνεται, διαστρέφοντας την ελληνική ιστορική μνήμη, θέλουν να κηρύξουν ως κυρίαρχη ιδεολογία και ιδανικό -αντί για τον ηρωισμό και τη φιλοπατρία-την εφιαλτοκρατία...

marianaonice είπε...

θέλουν να κηρύξουν ως κυρίαρχη ιδεολογία και ιδανικό -αντί για τον ηρωισμό και τη φιλοπατρία-την εφιαλτοκρατία...
και την παραχώρηση της εθνικής κυριαρχίας λένε πια χωρίς ντροπή οι ...φεντεραλιστές τύπου Πάγκαλου!
Αίσχος!