2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Βία και τρομοκρατία !!!

Χαιρετώ σας ΕΛΛΗΝΕΣ !!!
Γύρισε το λοιπόν κυρία μου ο "περιστεράς" και τί είπε??
Κάτι πως σε λίγο έρχεται η τρόϊκα και αν δεν κάνουμε αυτό και το άλλο και το ψηφίσουμε είπε και σε λίγες μέρες πάμε σε εκλογές η αριστερά θα πάρει το 40%!
Ε!!! ΟΧΙ!
Πολύ δημοκράτης ο "περιστεράς" !!
Συμφωνείς ή όχι??
"Ελάτε πατριώτες μου...να οργανωθούμε..." τάδε έφη ο "τρανός" μας συνταγματολόγος.
Τρέξτε αδέλφια...φιλούτσια και αγκαλίτσες θέλω να βλέπω παντού!
Οταν τους βλέπετε όξω στους δρόμους, τρεχάτε να τους αγκαλιάσετε, να τους φιλήσετε ...να οργανωθούμε ωρε αδέλφια!!
Το ξέρετε αλήθεια το ανέκδοτο με το "να οργανωθούμε...να οργανωθούμε...! " ????
Τελοσπάντων !
Τέτοια βία και τρομοκρατία κυρία μου ούτε στη χούντα δεν ζήσαμε!
Αυτό μου το έχουν πεί άνθρωποι που μόνο φασίστες δεν ήταν!
Τουναντίον μάλιστα!
Υπήρχαν τα καλά και τα κακά της χούντας αλλά τέτοια τρομοκρτία ντυμενη με την προβειά της "Δημοκρατίας" δεν υπήρχε!

 
Τέτοιο καραφασισταριό κυρία μου δεν υπήρξε ποτέ!
ΠΟΤΕ!
Ρωτήστε κι αυτούς που στην εποχή της χούντας πώς ένιωθαν και ρωτήστε τους ΕΛληνες της σημερινής εποχής πώς νιώθουν κατά τη διάρκεια της ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΡΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ που ζούμε σήμερα!
Η απόλυτη χουντάρα κυρία μου της φασιστικής συγκυβέρνησης που είναι πάνω απ' τα κεφάλια μας, ρουφά αβυσσαλέα το αίμα και το μεδούλι μου μέχρι τελικής πτώσης!
Εχεις μήπως κάποιον ενδοιασμό πως η παρούσα κυβέρνηση --διορισμένοι από ντόπιους και ξένους τοκογλύφους- "αποφασίζει και διατάσσει" χωρίς να κρατήσει καν τα προσχήματα δεν αποτελεί πραγματικότητα?
                                                         Ανοιξε τα ματάκια ρεεεε!
Τί έχεις να πείς για όσα είπε ο διοικητής αυτός??? Είδες με τί στόμφα είπε ΟΣΑ είπε??
                                                        Βγάλε τις τσίμπλες επιτέλους !!



GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: