2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Get up !!!


 Γειά σας Ελληνάρες μου!
Χαιρετώ αυτούς που είναι Ελληνες και που νιώθουν Ελληνες!
Χαιρετώ αυτούς που το παλεύουν και δεν είναι σκυμένοι και με τον ass εκτεθειμένοι!
Καλή η ομοιοκαταληξία ε??
 Το λοιπόν...σκεφτόμουν τα λάθη που έκανα κι εγώ ως Ελληνας χρόνια τώρα, και δεν μπορώ να βρώ κατι το αξιόλογο για τον απλούστατο λόγο πως ΔΕΝ ΕΓΛΕΙΨΑ...ΔΕΝ ΕΣΚΥΨΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ Δ.Υ. ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΤΟ ΣΤΕΝΟ....με μια λέξη ΟΡΘΩΣΑ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΜΟΥ γιατί αυτό θεώρησα πως επρεπε να κάνω!
Εσείς?
Αυτοί οι λωποδύτες κυρία μου χρόνια τώρα προσπαθούσαν να μας έχουν φιμωμένους και με τα μάτια κλειστά!
Και το κατάφεραν!
Εύγε!

 
Μας πέταγαν σε καθημερινή βάση το χαζοκούτι, πάρε και λίγο μπουτάκι και λίγο κ@#ο, και λίγο τούρκικο με αγάπη και τιμωρία, και όποια σαβούρα γούσταραν μεσημεριάτικα, ο καφές με τον "x" ή με τον "ψ", πάρε μάτι Ελληνα και λίγο β@ζο#μπαλούρι, δες και λίγο champions και τα μυαλά στα κάγκελα!!!
Δώσεεε!!!!
Κι εσυ Ελληνα...κοιμόσουν...κοιμάσαι τ' ανασκελα και αυτό που βασιλεύει είν' το "ΩΧ! ΑΔΕΛΦΕ...! " ..."ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΠΝΙΓΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜ' ΚΑΛΑ...! "
Δεν είναι έτσι κυρία μου!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΙΩΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Ο ΩΧΑΔΕΛΦΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥΡΣΙΜΟ..ΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΜΟΥ!
ΦΤΑΝΕΙ!
Σήκω όρθιος επιτέλους, ξύπνα, και σκέψου πώς φτάσαμε ως εδώ!
Μόνο αυτοί φταίνε λές?
Πιστεύεις πως είναι πιο ξύπνιοι από σένα?
ΟΧΙ! Αυτοί κυρία μου σπουδάζουν μαζί, έχουν τις ίδιες γκ@#!ς και μετά αναλαμβάνει ο καθείς το πόστο του "x", ο άλλος το πόστο του "ψ" και κυβερνούν χρόνια και ζαμάνια οι οικογένειες και τα τζάκια!
Αμ' πώς???

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: