2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Κοίτα να μαθαίνεις κυρία μου !!


Αυτά κυρία μου είναι ....πώς να το πεί κανείς!
Κλέφτες....λαμόγια...προδότες ...όλα μαζί!
Γιατί ναί...κυρία μου είναι...! Και με το παραπανω!
Απ' ό,τι βλέπεις κι εσύ τον τελευταίο ιδίως καιρό μάλιστα, δεν έχουν τη στοιχειώδη τσίπα ρε παιδί μου να ζητήσουν μια συγνώμη...κάτι ρε αδελφέ που να σε κάνει κι εσένα να νιώσεις τη στεναχώρια τους, τη δυστυχία τους που αυτό το μνημόνιο ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕ...αλλά "μας άλλαξε το Χριστό ανάποδα" που λέν και στο χωριό μ'!
Τουνταντίον τί κάνουν? Γυρνάν δεξιά κι αριστερά σε κάθε κανάλι...σε κάθε τηλεοπτικό παράθυρο και λέν κουβέντες του αέρα πως πρέπει να κάναμε εκείνο και έφταιξε τ' άλλο αλλά εγώ δεν είχα διαβάσει το μνημόνιο ή δεν το διάβασα πολλές ώρες....
Δηλαδή? Λόγια του αέρα...κι από ουσία ΜΗΔΕΝ !!!
Απολαύστε πώς αντιμετωπίζουν τέτοιους ....ανθρώπους να τους χαρακτηρίσω...δεν ξέρω....κεί κάτω!!


Τί έχεις να πείς?
Πώς νιώθεις άραγε εσύ βλέποντας τον "αρχηγό" αυτής της ομάδας ανθρώπων να σου εξηγεί
ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ?

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: