2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Μαρία συγνώμη.........ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΡΙΕΣ


της αφιερώνουμε το πριγκιπέσα απο Σωκράτη Μαλαμα θα είμαστε μαζί της και ενεργά σύντομα από το ράδιο μας
ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ

Από γιαγιά Αντιγόνη

Αυτή είναι η "ανοιχτή" σελίδα της....
Στέφανε σε ευχαριστώ για τη βοήθεια.....

Ένα e-mail φτάνει…
Με λόγια ζεστά και εγκάρδια.. που με κάνουν να νοιώσω ενοχές..
Και εκεί νοιώθω την ανάγκη να απολογηθώ Μαρία μου…..

Είναι καιρός που είχα να πάρω νέα σου…
Ένα μήνυμα στο μηχάνημα.. κακόβουλων προφανώς έκοβε τη δίοδο επικοινωνίας λέγοντας πως δεν ισχύει πλέον η ηλεκτρονική διεύθυνση σου… 

Και λοιπόν;;;;;;
Τι έκανα για να βρω την άκρη;;;
Η ντροπή κυριαρχεί………………….
Οι συγνώμες δεν χωράνε…………….

Μαράκι μου για όσους σε γνωρίζουν και για άλλους που ίσως τώρα ψάξουν να σε βρουν να πω πως αυτό το «πονάω» σου καρφώθηκε μαχαιριά….
Είναι πολλές οι πύρινες εστίες σε ένα νεανικό κορμάκι…
Και αντέχεις να τις αντιμετωπίζεις..
Παρέα με τη νεράιδα σου
τη Νεφέλη…

Και θυμάσαι πάντα το Γιώργο (Ιωνάθαν).. που «έφυγε»………
Ήταν ο φίλος σου.. που σου έστελνε κουράγιο!!! 
Και σκέφτεσαι τον ψυχικό πόνο των δικών σου... τον ζυγίζεις με το δικό σου…
Τα λόγια σου δεν μεταφέρονται…
Δεν εκλιπαρείς τίποτα…

Μόνο που τα χρήματα δεν αρκούν…
Είναι και η ανεπαρκής συνδρομή μιας πολιτείας που έχει πολλά (;) να λύσει(:)…..
Μήπως είναι που έδωσε «κάτι» και εδώ σταματά το χρέος της στα νιάτα;
Μαρία μου είμαστε κοντά σου…
Σου απλώνουμε το χέρι….

Λογαριασμοί:

1]. Ελληνική Τράπεζα: CY43005001120001121054591900 – SWIFT NUMBER: HEBACY2N
Για Ελλάδα, για Κύπρο και για εξωτερικό)

2]. Τράπεζα Κύπρου κατάθεσης μέσω ONE BANK : 0107 – 00 – 021363 – 00
Για Κυπρο και για Ελλάδα αυτός ο λογαριασμός]
Στο όνομα Μαρία Δημητρίου

GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

10 σχόλια:

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ" είπε...

της αφιερώνουμε το πριγκιπέσα απο Σωκράτη Μαλαμα θα είμαστε μαζί της και ενεργά σύντομα από το ράδιο μας
ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ

marianaonice είπε...

Καλή δύναμη σε όσους αγωνίζονται σιωπηλά και μοναχικά στον τιτάνιο αγώνα της υγείας τους...
καλή τύχη και στο Μαράκι...

Aνεμος είπε...

όλοι ενωμένοι
Μαρία συγνώμη.........ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΡΙΕΣ
σύντομα στο ράδιο μας θα σας ενημερώσουμε
ευχαριστώ όλη την συντακτική ομάδα των ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ"

Αθανασία είπε...

ΠΑΝΤΑ καλέ μου Άνεμε είμαστε μαζί της!και πάντα,είναι στη καρδιά μας η Μαρία μας...μπορεί να μη το δείχνουμε συχνά αλλά ναί,είναι...και πάντα τη σκεφτόμαστε και αγωνιούμε γι'αυτή...ένα τεράααστιο συγνώμη κι από μένα...Σ'αγαπάμε Μαράκι...φιλάκια καλέ μου...

marianaonice είπε...

Αθανασίααα μας!!
Και ό,τι ανησυχούσαμε για σένα με τον Άλκη. Σε έχουμε ψιλοχάσει τελευταία... εύχομαι να είσαι πάντα γερή και δυνατή!
Κι εσύ είσαι η περήφανη ηρωίδα μας και το παράδειγμά μας στους αγώνες της ζωής μας...
Φιλιά!!

Αθανασία είπε...

Καλή μου Μαριάννα τ ι λέεεες?ε γ ώ ηρωίδα?μήπως υπερβάλεις λίιιγο λέω εγώ?...ε,ανυσηχείτε εσύ και ο Άλκης? ε,καλή μου δ ε το κάνω επίτηδες (που χάνομαι εννοώ)...απλά με έχουνε φάει τα βάσανα τελευταία,έχω πήξει στα προβλήματα (οικογενειακά,πρωσοπικά,υγείας,οικονομικά,μαλακίες ένα σωρό που μου έχουνε βγεί από το πουθενά,και μου έχουνε ρίξει πολύ ψυχολογικά)κι ένα σωρό άλλα σκ...τά (ε,σόρρυ αλλά)που μου βγαίνουν συνεχώς από το πουθενά και από το τίποτε και μου σπάνε τα νέυρα γενικά...και μέσα σε όοολα,αυτά και τα προβλήματα της υγείας μου που μου τη σπάνε γενικώς χρόοονια τώρα...κατάλαβες καλή μου γ ι α τί χάνομαι?ε,πες του αγαπούλη (του Άλκη ντέ)να μη γκρινιάζει,τον αγαπάω το ξέρει άλλωστε...(ε,κι εσένα σ'αγαπάω μη φωνάζεις!)κι ότι είστε πάντα στη καρδιά μου...καλησπέρες καλή μου...

Ανώνυμος είπε...

γκρινιάζω επειδή χάθηκες αθανασία
είμαι γκρινιάρης απλά να σε έχει ο θεός δυνατή χάρηκα που έδωσες σημεία παρόλο οτι ξέρω τα τρεχάματα σου
Μαρία συγνώμη.........ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΡΙΕΣ

Aνεμος είπε...

α ξέχασα ο Αλκης είμαι

Ανώνυμος είπε...

Η ντροπή κυριαρχεί………………….
Οι συγνώμες δεν χωράνε…………….

ENΩΜΕΝΟΙ είπε...

το ράδιο των ενωμένων για μια μόνο ώρα θα κάνει αφιέρωμα για την κάθε Μαρία
Κυριακή στις 7 το βράδυ όσοι bloggers θέλουν ας αντιγράψουν στην σελίδα τους τον κωδικό να παίζει για μια ώρα ζωντανά το ραδιο μας για την κάθε Μαρία
πανελλαδική αλλά και παγκόσμια μετάδοση