2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Ιστορίες με τον παππού μου (Ο παππούς μου και οι καραγκιόζηδες)


Δεν ξέρω αν σας το έχω ξαναπεί αλλά ο παππούς μου είναι καραγκιοζοπαίκτης.
Όχι βέβαια από τους πολύ γνωστούς αλλά στην γειτονιά , εμείς τα παιδιά , διασκεδάζουμε.
Ώρες ολόκληρες σπαταλούσε από την ζωή του για να γράψει ένα έργο.
Θυμάμαι πως όταν έγραφε το περίφημο έργο του «Ο Καραγκιόζης φούρναρης» έγραφε και έσβηνε βράδια ατέλειωτα.
Τις τελευταίες μέρες όμως διαπίστωσα ότι τα πράγματα άλλαξαν.
Τον είδα να γράφει μόνο τίτλους.
Έγραφε «ο καραγκιόζης πρόεδρος δημοκρατίας» και από κάτω έβαζε τελίτσες .
Έγραφε «ο καραγκιόζης πρόεδρος στη βουλή» και από κάτω έβαζε τελίτσες,«ο καραγκιόζης πρόεδρος στο κόμμα» και τελίτσες ,«ο καραγκιόζης στη βουλή, στην τηλεόραση ,στις δηλώσεις » και πάντα από κάτω τελίτσες.
Απορημένος τον ρώτησα:
-Παππού και πότε θα γράψεις τα κείμενα σε όλα αυτά τα έργα;
Εκείνος με κοίταξε με βλέμμα που ,παρά την ηλικία του ,πετούσε φλόγες και μου είπε:
-Δεν θα γράψω εγώ τα λόγια. Μου τα έδωσαν έτοιμα, και μου έδειξε την τηλεόραση που αγοράσαμε με δόσεις και που την ώρα εκείνη είχε ειδήσεις…
Εγώ ,σαν πιτσιρικάς που είμαι , δεν κατάλαβα τι εννοούσε ο παππούς μου.
Εσείς ,οι μεγάλοι , καταλάβατε;


GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Καραγκιόζης είναι ένας συμπαθέστατος λαϊκός ήρωας...

Ενώ αυτοί;

Αν στη θέση της λέξης "καραγκιόζης" έμπαιναν κάποιες άλλες λέξεις; Όπως για παράδειγμα:

Ο προδότης πρόεδρος...

Θα αντικατόπτριζε την αποστροφή του λαού για το δοσιλογισμό τους.

Και επιτέλους θα είχε και την παρήχηση του "προ"...