2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Νάτος ...νάτος ο νταβάς!

 
 Νταβατζιλίκι Α' κατηγορίας κυρία μου!

Πρίν βγεί το 2011 πίστευα πως το 2012 θα είναι η χρονιά μου. 
Είπα το λοιπόν μέσα μου "να είναι καλά οι άνθρωποι".
Για να κάνουμε καλή Πρωτοχρονιά.
Εκεί που νόμιζα ότι το εισόδημα μου για το 2011 ήταν μηδενικό, αφού η εταιρεία μου έβγαλε ζημιές για την παρελθούσα χρήση και δεν διένειμε μέρισμα, ήρθε ο συνταγματολόγος μας και μου'δωσε μια κατραπακιά και ξύπνησα!
Με ενημέρωσε ότι το εισόδημα μου για το 2011 ανήλθε σε xx ευρώ!
Τόσο αποφάσισε πως κόστισε η συντήρηση της κατοικίας (xx euro) και του ΙΧ μου (xx euro). 
Στα πλαίσια της κοινωνικής δικαιοσύνης, όπως.. την κατανοεί η μαφία των πολιτικών μας, δεν έχει πια σημασία εάν είσαι άνεργος, υποαπασχολούμενος, ή προσπαθείς να επιβιώσεις βρε αδελφέ!
Πρέπει κι εσύ να συνεισφέρεις στη διατήρηση του κρατικού υπερτροφικού τέρατος, έχεις δεν έχεις εισόδημα.
Τι ακριβώς σημαίνει "αντικειμενικά κριτήρια"?
Απολύτως υποκειμενικά είναι. Ναι καλέ! Αού μας είπε και ο συνταγματολόγος μας πως οι νόμοι τελοσπάντων κι αυτός του χαρατσιού εάν ενθυμείστε είναι δίκαιος και αναλογικός!
Εάν κάποιος τη σημερινή εποχή ζεί με αποταμιεύσεις του παρελθόντος, έχει φορολογηθεί γι΄ αυτά τα ποσά, όταν αποκτήθηκαν.
Σωστά?
Σωστά!
Με ποιά λογική επαναφορολογείται για τα ίδια τώρα, ως τεκμήριο διαβίωσης?
Με ακούει μήπως κανείς?
Προφανώς απάντηση δεν υφίσταται.
Η μαφία θέλει λεφτά και απλά σου στέλνει τελεσίγραφο.
Θα δώσεις τόσα, για να μη σου σπάσουμε το μαγαζί, συγγνώμη, για να σε προστατεύουμε από εκείνους που μπορεί να σου σπάσουν το μαγαζί.
Η πολιτική αυτή μαφία προήχθη σε νταβά Α' κατηγορίας.
Και εις άλλα με υγεία...ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ !!
Απόλαυσέ τον παραπάνω, και  ΔΕΣ τις αντιδράσεις του κόσμου!

                              
GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τα "ασφάλιστρα κινδύνου" δεν είναι για τους πολίτες!...

Είναι για τους αλήτες:

Τους ντόπιους δοσίλογους εντολοδόχους της Τριμερούς, της
Μπίλντεμπεργκ και πάσης άλλης ληστρικής συμμορίας:

Αφελή και εύπιστε Έλληνα πολίτη.....
δώσε τα "ασφάλιστρα" για τον καθένα ΑΛΗΤΗ!....