2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Το "Καραϊσκάκη" μετά την καταιγίδα...!


Το διήμερο 25-26 Ιανουαρίου βρέθηκα στην Πρωτεύουσα, στον Πειραιά, για επαγγελματικούς λόγους. Ένας βλάχος στην Αθήνα που λένε! Έτσι είναι, ο καιρός περνάει και σιγά-σιγά πρέπει να ετοιμάζομαι ξανά. Το επόμενο καράβι με περιμένει!

Τελείωσα την Πέμπτη το απόγευμα και ξεκίνησα υπό βροχή για το Βόλο. Διάλεξα για να φύγω από τον Πειραιά κάνοντας το γύρο της Καστέλας πριν πάρω την Κηφισού από την αρχή της.

Περνώντας την Πλατεία Αλεξάνδρας είδα ξανά μπροστά μου όλο το λεκανοπέδιο και τα μαύρα σύννεφα από πάνω του που ήδη είχαν αρχίσει το έργο τους για το οποίο είχαν πριν αρκετή ώρα συγκεντρωθεί. 

Λίγο παραπάνω καθώς ο δρόμος συνεχίζει να στρίβει αριστερά αγκαλιάζοντας το όμορφο αυτό τμήμα του Πειραιά ξεπρόβαλε μπροστά μου μια εκπληκτική εικόνα.

Το Στάδιο Καραϊσκάκη στη βροχή κι ακριβώς πάνω του το ουράνιο τόξο! 

Σταμάτησα μέσα σε κορναρίσματα και… ανοιχτές παλάμες. Δημιούργησα κομφούζιο! Σαν γνήσιος Ελληνάρας τους «έγραψα» στα παλιά μου τα παπούτσια. Άναψα τα φλάς, βγήκα έξω και αποθανάτισα την μοναδική στιγμή. Τα μπινελίκια ήταν κάμποσα αλλά νομίζω ότι άξιζε τον κόπο. Μερικοί με ακολούθησαν και παρκάροντας πίσω μου έκαναν κι αυτοί το ίδιο. Τους κοίταξα και χαμογελαστοί μου έκλεισαν το μάτι. Ολυμπιακοί κι αυτοί σαν κι εμένα! 


Δευτερόλεπτα μετά η μίνι κυκλοφοριακή εμπλοκή είχε αποκατασταθεί κι εγώ ξεκίνησα επιτέλους το ταξίδι του γυρισμού χωρίς άλλη στάση.

Για τους υπόλοιπους ΣΥΓΑΥΡΟΥΣ μπορώ να πω ότι το φαινόμενο μόνο αισιόδοξα μπορώ να το δω.
Σημαδιακό, θεϊκό σινιάλο μου μοιάζει!
Λέτε τελικά να το πάρουμε κι αυτό το πρωτάθλημα;


GoPetition 
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!  

2 σχόλια:

Aνεμος είπε...

αν και αεκ η φωτογραφία είναι απίθανη Χρηστο μπράβο καλά ταξίδια

Χρήστος Γ. είπε...

ΑΕΚ ε;
Κοίταξε φίλε μου κανένας δεν είναι τέλειος!
Υπομονή στο δράμα που περνάς! :-))