2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

H γιορτή της Μάννας...

Από τα ωραιότερα και πιο αληθινά αφιερώματα στη σημερινή γιορτή της μάννας που διαβάσαμε στη συντάκτριά μας Ρίκη Ματαλλιωτάκη


Όσο ζεις...
   

Περάσανε τα χρόνια μάνα, ε;

Οι χαρακιές του χρόνου
σημαδέψαν και τις δυο μας.
Κι εγω, γιατί αλήθεια
νιώθω σαν να μην πέρασε
στιγμή καμία...
Και θέλω εκεί, στην μήτρα που με γέννησε
ξανα να γείρω,να χωθώ,
και της ασφάλειας το γάλα
απ' το βυζί σου, να βυζάξω....
Αχ ΜΑΝΑ, όσο ζεις, είμαι μωρό.
Κρατάς εσύ τα γηρατειά
και δεν τ' αφήνεις να
χτυπήσουν την δική μου πόρτα.
Ολα για σένα ΜΑΝΑ τα κρατάς,
για να είμαι εγώ ένα δυνατό "μωρό"
που δύναμη αντλεί μέσα απ΄την δύναμη σου..



GoPetition
Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: