2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Χούντα με φερετζέ



Εχω μια θλίψηηηηηηηηηηηηη.....και μια απορια συναμα....


Γιατι ε;;;;;;
 Θα σας πω αμεσως:
Γιατι μετά λύπης μου διαπίστωσα την παντελη σχεδόν έλλειψη συμμετοχής στο προηγουμενο θέμα μου  http://logo-texnia.blogspot.com/2011/01/blog-post.html ακόμα και απο ανθρώπους που λίγο ως πολυ ήμουν σχεδόν σίγουρη πως θα επαιρναν μια πιο  άμεση θεση σ’ αυτο το τεράστιο πρόβλήμα που μαστιζει τα τελευταια χρόνια τον τόπο μας.
Βεβαια, και με το δικιο του ο καθένας μπορει να μου πει, «ας λειπει απ το σπιτι μου κι ας ειν’ και στ’ αδελφου μου μωρε Ρίκη.....τι με νοιαζει εμενα τωρααααααααααα»
Ναι σωστα, ειναι κι αυτο μια άποψη, την οποια ομως την αντικρουει αμέσως μια αλλη αποψη που λέει πως  οταν «γροικας χτύπους στα Χανια,  ’νημενε κι επά  κοντα....»
Το κακο δυστυχως πλησιάζει πολυ ευκολα την πόρτα μας συν―άνθρωποι...
Και πρέπει να νιωθουμε τυχεροι, που αν μη τι άλλο εχουμε τουλάχιστον αυτον εδω τον χώρο ελευθερο―οσο γινετε βεβαια μπρος στο  φασιστικο καθεστώς που μας επέβαλλαν―για να μπορουμε να αντιδρούμε απέναντι στα κακως κείμενα που μας πνιγουν.
Γι αυτο λοιπον, εγω προσωπικα, θεωρω πως ετουτον εδω το χώρο, δεν  πρεπει να τον χρησιμοποιουμε , για ενα μεγάλο διαστημα τουλάχιστον― για ανοητες αναρτησουλες.
Καλές ειναι κι αυτες, δεν λεω, ωστόσο το διαδίκτυο ΤΩΡΑ οφείλει μονο να  ξεσκεπάζει  την διαφθορά  του πολιτικου μας συστήματος...
Οφειλει μονο να αποδείξει οτι δεν ειμαστε λαός εν σκότει αλλα ενεργοι και δυναμικοι πολιτες που δεν ανεχόμαστε αλλο την χουντα της καθε ειδους τρομακρατιας.
Γιατι, δεν ξερω αν το εχετε προσέξει εσείς...εγω πάντως, αν κι ημουν μικρη την περιοδο της  χουντας του Παπαδόπουλου και δεν θυμαμαι πολλα πράγματα, εν τουτοις δεν μπορω να μην αισθανθω οτι ζω σήμερα καπου στα βαθη του Αφιον Καραχισαρ.
Κι αφου, κατά κοινη αποδοχη, η κάθε είδους ελληνικη πρόοδος, σταματησε εδω και 35 χρόνια, μετα την κατάρρευση της χουντας του Παπαδοπουλου δηλαδη, κι εδω συνισταται η απορια μου και παρακαλω οποιος μπορει να μου την επιλυσει―αναρωτιέμαι μήπως θα ηταν καλυτερα να έχουμε μια χουντα ξεσκέπαστη αντι για μια χουντα με φερετζε όπως εχουμε τώρα;


Ξυπνείστε αδελφιααααααααααααα

Κι αν δεν θελετε για εσας, ξυπνείστε για τα παιδια σας!!

14 σχόλια:

marianaonice είπε...

...εν τουτοις δεν μπορω να μην αισθανθω οτι ζω σήμερα καπου στα βαθη του Αφιον Καραχισαρ...

Ax ρεε Ρίκηηη....
πόσα δεν λες με δυό κουβέντες!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

........................ο καθεις με τα οπλα του καλη μου...........

παπα-Ηλίας είπε...

Ρίκη

Κάνεις "ρατσιστική" διάκριση μεταξύ αναρτησούλας και αναρτησάρας...

Έτσι που κάνεις εμάς τους λιγότερο προικισμένους να νιώθουμε άβολα...

Πιστεύω ότι το επίπεδο των αναρτήσεων, που γίνονται εδώ πέρα είναι πολύ ικανοποιητικό.

Γιατί βέβαια ο καθένας γράφει από τη δική του σκοπιά και αναφέρεται σε θέματα, που γνωρίζει ή τον ενδιαφέρουν.

Η "περί ρατσισμού" ανάρτησή σου ήταν όντως πολύ σημαντική και θεμελιώδους σημασίας.

Και απ' ο, τι είδα και στην ιστοσελίδα σου σχολιάστηκε αρκετά.

Το ότι οι κατεξοχήν ρατσιστές εγκαλούν τους άλλους ως ρατσιστές είναι βασικό στοιχείο της ρατσιστικής τους προπαγάνδας και τακτικής.

Δικό μας θέμα είναι αποκαλύψουμε και να καταγγείλουμε την υποκριτική και υποχθόνια τακτική τους αυτή.

Και αυτό κάνουμε ο καθένας από τη σκοπιά του και ανάλογα με τις δυνάμεις του....

marianaonice είπε...

@πατέρα Ηλία
Νομίζω ότι η αγαπητή μας Ρίκη όταν λέει ότι "...πως ετουτον εδω το χώρο, δεν πρεπει να τον χρησιμοποιουμε , για ενα μεγάλο διαστημα τουλάχιστον― για ανοητες αναρτησουλες..." ως χώρο δεν εννοεί προφανώς το κοινό αυτό μπλογκ, αλλά γενικά το διαδικτυακό @χώρο και ειδικά τη μπλογκόσφαιρα.
Άλλωστε είναι φανερό ότι στο παρόν μπλογκ οι αναρτήσεις όλες είναι ζουμερές και γεμάτες ουσία γραμμένες από αξιόλογους συντάκτες και σχολιασμένες από σκεπτόμενους σχολιαστές.
:))

παπα-Ηλίας είπε...

marianaonice

Το σχόλιό μου ήταν σε κάποιο βαθμό χιουμοριστικό. Για να διασκεδάσω την πικρία της φίλης μας...

Κι όσο για το διαδίκτυο; Είναι αναπόφευκτο να γράφονται και πράγματα-ενδεχομένως-ανούσια.

Πιστεύω όμως ότι αυτά δεν μακροημερεύουν.

Ιδιαίτερα σε κρίσιμες περιόδους, όπως η τωρινή....

marianaonice είπε...

@πατέρα Ηλία
Αααα τότε εντάξει!!
Χρειάζεται και λίγο χιούμορ μέσα σ' όλη αυτή τη μαυρίλα!
:)))

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Και βεβαια δεν εννοω αυτον τον συγκεκριμενο χωρο αλλα οπως λεει η Μαριαννα γενικως τον διαδικτυακό χώρο

Ζητω συγνωμη αν δεν ημουν ακρως κατανοητη

Aνεμος είπε...

Μεγάλο πράγμα αν θέλεις την ταπεινή μου γνώμη, είναι ότι ενεργοποιούμε την κριτική σκέψη του κόσμου
Μόνος μετά κρίνει ,αν διαφωνεί η συμφωνεί είναι απαθείς
Δεν είμαστε ούτε οι τιμωροί, ούτε λασπολόγοι δημοσιοκαφροι ,ούτε διαπλεκομενοι
Απλοί πολίτες είμαστε που εκφράζουμε γνώμες
Και όποιος έχει αντίλογο τον εκφράζει στα σχόλια
Σας συστήνω να μην μπαίνετε σε σελίδες χωρίς ανοιχτά σχόλια
Κάθε άλλο παρά blogs είναι
Ακόμα και πολλές εφημερίδες έχουν υιοθετήσει τον αντίλογο με ανοικτά σχόλια προς τιμήν τους
Η ελευθεροτυπία ακόμα ,που υιοθετεί λάσπη , ΑΠΟΦΑΣΙΖΩΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΩΜΕΝ
,όνομα και πράγμα ,διαβάλλοντας blogs,χωρίς ζωντανό αντίλογο με ψαράδες που δεν βρωμάνε ψαρίλας, αλλά βούρκο
Πολύς κόσμος δεν έχει την πολυτέλεια και τον χρόνο να είναι συνέχεια στο ιντερνετ,και να μας απαντάει. ίσως όχι και την διάθεση
Εγώ παράδειγμα τώρα μπήκα
Εξάλλου οι σελίδες είναι πολλές
Ο κόσμος είναι ευαισθητοποιημένος και ανήσυχος
Δεν είναι κριτήριο αν θα γράψει σε εμένα σχόλιο
Στην ανάρτηση σου είδα πολλά σχόλια
Φαντασου ότι εγώ σαν άνεμος παίρνω κατά μέσω όρο δυο
Ο ακτιβιστης που είναι φοβερός σχεδόν καμία
Σε αυτή την σελίδα άμα δεις την διαβάζουν αρκετοί και έχει και πολλούς αναγνώστες
Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει ο κόσμος να μας γράφει σχόλια
Μετά από πολύ αγώνα και πολύ χρόνο πίστεψε με,ακόμα και διαμάχες ,πολλοί χωρίς κόμματα και χρώματα, αρθρογραφούν εδώ Κι ένα μήνυμα περνούν
Δικαιοσύνη
Αν δεις τους συντάκτες μας,οι περισσότεροι είναι επώνυμοι, και υπέροχοι
Μεταξύ τον οποίων και εσύ
Δεν αρθρογραφούν όλοι, αλλά υπερασπίζονται το δικαίωμα, της ψευδωνυμίας και της ανωνυμίας ,των υπολοίπων ,όπως προστάζουν και οι νόμοι, που πάνε να καταστρατηγήσουν κάποιοι ύπουλα
Αυτή είναι η νίκη μας
Εγώ έχασα φίλους από τους ενωμένους ,υπερασπίζοντας το ακομμάτιστο της σελιδας ,και ένα κώδικα δεοντολογίας
Διαφωνώ ότι πρέπει με το ζόρι όλοι να σχολιάζουν σημαντικές αναρτήσεις όπως η δικιά σου
Έχω φίλους με απίστευτες συνταγές μαγειρικής
Και άλλους που απολαμβάνω τα ποιήματα τους και τις ζωγραφιές τους
Τώρα αν φίλοι σου δεν έγραψαν αφορά το blog σου και εσύ ξέρεις
Αλλά γράφοντας το εδώ μάλλον φαίνεται ότι έχεις παράπονο, και από τους αναγνώστες μας, πράγμα που φαίνεται λαθεμένο
Αλλά πάλι ταπεινή μου γνώμη δεν περιμένω από φίλους μας γράψουν
Θέλω την γνώμη από αγνώστους
Οι φίλοι μου δεν ξέρουν καν ότι έχω σελίδα, γιατί η γνώμη τους είναι υποκειμενική, και το γλείψιμο το σιχαίνομαι
Ποτέ δεν πιέσαμε κανένα να σχολιάσει η να διαβάσει κάτι με το ζόρι
Η επιλογή είναι δικιά τους και όχι δικιά μας,και δεν γίνεται με το ζόρι
Και το κυριότερο, είδες ότι ο αντίλογος είναι η έκφραση εδώ, που δεν υπάρχει στα ΜΜΕ
Κάποτε μου είπε το χαμομηλακι
Έστω και έναν να σώσεις δεν δικαιούσαι να τας παραιτήσεις
ΥΓ
Καταλαβαίνω τις αγνές σου προθέσεις αλλά ξέρεις τα γραπτά που μένουν αλλά μηνύματα περνάνε όταν δεν τα εκφράζουμε σωστά

παπα-Ηλίας είπε...

Αξίζει νομίζω να προσθέσουμε εδώ και ένα ακόμη σχόλιο, που το έγραψε, προ 25ετίας περίπου ο Γέροντας Παΐσιος, όταν, προφητεύοντας τα συμβαίνοντα στις μέρες μας, έλεγε:

"Πίσω από την ΕΟΚ κρύβεται η δικτατορία των σιωνιστών. Τέτοια στυγνή δικτατορία μόνο ο διάβολος θα μπορούσε να σκεφθεί..."!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ανεμε
Καμία προθεση δεν είχα να απαξιώσω κανένα μπλογκόφιλο ούτε να απαιτήσω να σχολιάζει τις δικές μου αναρτήσεις και να γράφει τα θέματα που εγώ σήμερα θεωρώ σοβαρά.
Απλά πρόθεσή μου ήταν να κάνω μια παρότρυνση σε όλο τον κόσμο εδώ στο διαδίκτυο για αγωνιστικότητα και να παρακολουθουμε και να νοιαζόμαστε για την επικαιρότητα και γενικά να μην αδιαφορούμε.
Ήθελα ας πούμε μια μαζική και ενωτική συνειδητοποίηση των όσων μας συμβαίνουν χωρις φυσικά να έχω το δικαίωμα να το απαιτήσω από κανένα.
Φυσικά και υπάρχουν αξιόλογα μπλογκ που δεν γράφουν μόνο πολιτικά θέματα.
Ίσως δεν μπόρεσα να το δώσω να το καταλάβετε σωστά και ζητω συγνωμη γι αυτο

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

παπα-Ηλίας

Δεν εχω διαβασει το βιβλιο και δεν μπορω να εκφέρω γνωμη....

παπα-Ηλίας είπε...

@ Ρίκη

Δεν είναι θέμα βιβλίου, αλλά χειροπιαστής πραγματικότητας.

Που εμείς τώρα τη ζούμε, σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια, ενώ η πνευματική εμβέλεια κάποιου άλλου την εντόπισε προ πολλού.

Εγώ θέλω να ζητήσω συγνώμη, γιατί, απέναντι στην πολύ σπουδαία σου προσπάθεια, έγινα αφορμή με τα άστοχα σχόλιά μου να πικραθείς.

Όλοι μας κάνουμε λάθη. Ακόμη και οι πάπες, που ανοήτως ισχυρίζονται ότι έχουν το αλάθητο. Και δυστυχώς βλακωδώς εκατομμύρια ανθρώπων τους πιστεύουν...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Οχι πατερα μου, δεν πικράθηκα, αληθεια σου λεω....και δεν χρειαζεται να ζητας συγνωμη,ξερεις την εκτιμηση και το θαυμασμο που σου εχω

Aνεμος είπε...

Δεν υπάρχει συγνώμη έκανα απλά ένα σχόλιο με την δική μου άποψη. αυτός είναι ο αντίλογος
Συνέχισε να είσαι πάντα μαχητική