2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

«Χριστιανοι της αγαπης»........μπλιαααααααααααααχ


Για ένα δύσκολο χειμώνα ετοιμάζονται οι άστεγοι των Αθηνών, οι τάξεις των οποίων πυκνώνουν και διευρύνονται από τα νέα θύματα της κρίσης.
Οπως ομολογούν όλοι οι εμπλεκόμενοι σε προγράμματα ανακούφισης της ευπαθούς ομάδας καταγράφεται ραγδαία αύξηση των νεόπτωχων Ελλήνων, των οικονομικών μεταναστών και των προσφύγων στις τάξεις των αστέγων και μάλιστα όπως επισημαίνουν αυτό είναι μόλις η αρχή! Την ίδια στιγμή το κεντρικό κράτος, διά του αρμοδίου υπουργείου Υγείας, είναι θεαματικά απόν από μια κατάσταση που μόνο θα χειροτερεύει εάν δεν υπάρξει άμεση επέμβαση. Οι άστεγοι της πόλης και ειδικά στο κέντρο της Αθήνας παρουσιάζουν μια διαρκή αύξηση, καθώς πέρα από τους κλοσάρ προστίθενται μετανάστες, αιτούντες άσυλο και άτομα που εισρέουν στην Αθήνα προκειμένου να βρουν μια παράνομη διέξοδο προς τη Δύση. Αυτοί δεν έχουν δυνατότητα στέγασης και διαβιούν σε πάρκα, σταθμούς και γέφυρες. Ωστόσο, συνολικά και χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι εγκλωβισμένοι από το Δουβλίνο ΙΙ εμιγκρέδες, εκτιμάται ότι ο πλήρης αριθμός των στερουμένων στέγη προσεγγίζει τις 20.000, σύμφωνα με τη FΕΑΝΤSΑ (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Εθνικών Οργανώσεων ασχολουμένων με τους αστέγους).
Το μείγμα των αστέγων μεγαλώνει και εμπλουτίζεται από νεόπτωχους Ελληνες, οι οποίοι λόγω της ύφεσης αδυνατούν να πληρώσουν το ενοίκιό τους και τίθενται υπό έξωση. Επίσης, πέραν των τοξικομανών, εμφανίζονται περιπτώσεις εσωτερικών μεταναστών, προερχομένων από ιδιαίτερα φτωχές οικογένειες της επαρχίας, οι οποίοι μένουν άνεργοι και επιστρέφουν εν τέλει στο πατρικό τους, ελλείψει προοπτικής και υπό τον φόβο του κοινωνικού στιγματισμού.
Στα πολυϊατρεία της Ρraksis, στα οποία παρέχονται υπηρεσίες πρωτοβάθμιας περίθαλψης σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, οι υπεύθυνοι της οργάνωσης έχουν διαπιστώσει μια αύξηση του ελληνικού πληθυσμού που βρίσκεται εκτός κοινωνικής ασφάλισης. Πρόκειται- μεταξύ άλλων- για άτομα με χρόνιες παθήσεις που αδυνατούν να προμηθευτούν φάρμακα (ινσουλίνη ή σκευάσματα για τον παιδικό διαβήτη), η αύξηση των οποίων έχει αφήσει τους ανθρώπους της Ρraksis άναυδους.
Πηγη
http://thenetwar.com/2010/11/ke-ellines-ston-%C2%ABkado%C2%BB-ton-astegon/
ΥΓ 

Απο χθες το μεσημερι, μαλλον λόγω της κακοκαιρίας, δεν μπορουν να φυγουν απο το μυαλο μου οι ανθρωποι αυτοι, αλλα και;
Κι εγω, όπως κι ολοι οι υπόλοιποι, όπως κι ολοι εσεις, διαμαρτυρομαι απο το ζεστο  καναπέ μου.
Ψαχνουμε τις ψυχες μας και ξεχνάμε πως ειναι παγωμένες εκει εξω...φοβομαστε να τις πλησιασουμε...μη μας τραβηξουν κι εμας στην αβυσσο τους...ειμαστε ολοι στην ιδια σπειρα καθοδου...καλη δυναμη στις ψυχοδινες!...
Ααα το ξεχασα, και καλα Χριστουγεννα Χριστιανοι της αγαπης....μπλιαααααααααχχχχχχχχχχχχχ 


3 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Το κείμενό μου το παρέθεσα και στη Ρίκη....

επιμένω...
κι εδω....



Προσπάθησα τόσο...

...από το μηδέν μου να συνθέσω πολιτείες
με νυχτερινά φώτα ομίχλης
να διαλύουν το αδιόρατο...

Το χέρι μου ν' απλώσω
ίσα με την ευαισθησία σου
να αξιωθώ
δώρο Χριστουγέννων την Καρδιά σου...

Το άφθαρτο κομμάτι σου να κρατήσω
με τρυφερή πνοή
και να σταματήσω την αυτιστική μου επανάληψη
-κινηση που υπνωτίζει τον ειρμό μου,
που σπαταλά όλη μου την ενέργεια,
που με καρφώνει στον τοίχο του γκρεμισμένου κάστρου,
όπου κάποτε στήναμε στρατιωτάκια τα όνειρά μας...

Προσπάθησα τόσο.....
τους πόρους να κλείσω
μην μπει η ρύπανση των εμπόρων,
που ξεπουλάνε την Αγαπη σε καρτουλες
μέσα στο κόκκινο ενός Ψευτικου Αη Βασίλη...

Προσπάθησα τόσο......
να ουρλιάξω Χριστουγεννιάτικες ύβρεις
γι' αυτούς που χαμογελάνε στην Γεννηση, στην Ταφη και στην Ανασταση,
διψασμενοι για Γιορτες....

όταν έχουν κανει κηδεία τη Ζωή μας....

Προσπάθησα τόσο....
την καρδιά μου αυτοσχέδια να κάνω νάρκη..
να τους την χαρίσω.....
να σκάσουν τα Παιδικά μου Παραπονα
μεσα στα χερια τους.....

Προσπαθησα τόσο.......
το μόνο που καταφερα....
ενα τραγουδι ραγισμενο να εχω μεσα στα χερια μου...

κι εκεινοι....
ακομη να γελανε
μεσα στα μαυρα τους Σακακια
που μυρίζουν Τρύπα, Βούρκο, Εξευτελισμό....



{να είχα ένα χεράκι,
παιδικό,
να πιαστεί το όνειρό μου.....
να είχα......

μονο γι'αυτο προσπαθώ ακομη...
με το χερι τεντωμενο
προς τα εκεί,
που όλοι γυρισαν την Πλάτη...

εγω παω ανάποδα....
Χριστουγέννων Ταφή...

και τόσα Χρόνια περιμένω την Ανάσταση...}



φιλιά....δωρα πολύτιμα...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Κι εδω ειναι η Ρικη....παρουσα

ΒLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ" είπε...

Προσπάθησα τόσο......
να ουρλιάξω Χριστουγεννιάτικες ύβρεις
γι' αυτούς που χαμογελάνε στην Γεννηση, στην Ταφη και στην Ανασταση,
διψασμενοι για Γιορτες....

όταν έχουν κανει κηδεία τη Ζωή μας....