2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Χριστούγεννα;;;;;;;;;;; Τι Χριστούγεννα;;;;;;;;;;;;

GoPetition


Ξερω, ξερω.....γινομαι κουραστικη.....δεν μας παρατας ρε ψωνιο , μπορει να σκεφτεστε....αλλα εγω θα το πω....και θα το ξαναπω....και θα συνεχισω παντα να το λεω....
Ερχονται Γιορτές ρε γμτ ... για ποιούς και για πόσους ομως; ;;;;;;
Ερχονται Χριστούγεννα.....Τι Χριστούγεννα;  Της ματσαμπούκας και των ψεύτικων φώτων;
Αυτα τα Χριστούγεννα;
Μα τα Χριστούγεννα κανονικα θα έπρεπε να ειναι εσωτερικο φως...
Ενα φως παγκόσμιο που να αντανακλά πάνω σε ολους τους ανθρώπους και όχι μονο πάνω στο χιλιοφορτωμένο τραπέζι μας...
Καταλαβαίνω,  σας την χάλασα, όμως όχι, εγω προσωπικά,  όσο υπάρχουν γύρω μου ανθρωποι σαν της φωτογραφίας, θα αρνουμαι να γιορτάζω τέτοια Χριστούγεννα.
Γι αυτο και στο τραπέζι του σπιτιου μου, ούτε και φέτος δεν θα μπει τίποτα παραπάνω από οτι θα εμπαινε μια οποιαδήποτε άλλη,  συνηθισμένη μέρα.
Ευελπιστω απλως πως τα αληθινα Χριστούγεννα μπορεί και να τα γιορτάσω κάποτε, κάπου αλλου, σε ένα άλλο κόσμο, ή σε μια άλλη ζωή...ποτέ δεν ξέρεις....

11 σχόλια:

παπα-Ηλίας είπε...

Κάθε έξι δευτερόλεπτα ένα παιδάκι πεθαίνει από την πείνα, λένε οι στατιστικές. Και πόσοι άλλοι...

Ενώ ο περιούσιος λαός της τοκογλυφίας σωριάζει τους τόκους...

Ένα μεγάλο μέρος των οποίων μετατρέπεται σε όπλα, που στρέφονται εναντίον των φτωχών λαών...

Τους οποίους οι αρχιτρομοκράτες, ακολουθώντας την πάγια συνταγή της απύθμενης υποκρισίας τους, τους "βαφτίζουν" τρομοκράτες και τους εξοντώνουν...

Όταν με ελάχιστα απ' αυτά, που διαθέτουν οι διεστραμμένοι δολοφόνοι των λαών, για την εξόντωση της φτωχολογιάς, θα αρκούσαν, για να λύσουν το παγκόσμιο κοινωνικό πρόβλημα...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

παπα-Ηλίας

Για μια ακομα φορα σκυβω μπρος σου με σεβασμο παπα Ηλια

παπα-Ηλίας είπε...

Ρίκη

Ελπίδα, για ν' αλλάξει η άθλια πραγματικότητα του κόσμου υπάρχει, μόνο, αν η πλειονότητα των ανθρώπων σκύψει με σεβασμό μπροστά στη Δικαιοσύνη.

Και βέβαια τη Δικαιοσύνη της ανθρωπιάς και όχι της νομικής και κοινωνικής λαμογιάς...

Aνεμος είπε...

Κάθε έξι δευτερόλεπτα ένα παιδάκι πεθαίνει από την πείνα, λένε οι στατιστικές. Και πόσοι άλλοι...

Ενώ ο περιούσιος λαός της τοκογλυφίας σωριάζει τους τόκους...

Aνεμος είπε...

τα αληθινα Χριστούγεννα μπορεί και να τα γιορτάσω κάποτε, κάπου αλλου, σε ένα άλλο κόσμο, ή σε μια άλλη ζωή...ποτέ δεν ξέρεις....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Παπα Ηλια, πολυ θα με ενδιεφερε να δω περισσοτερο τις αποψεις σου... για να αναπνευσω, κι οχι για να σε κρινω...αν εχεις μπλογκ πες μου ποιο ειναι αλλιως εμπα στο δικο μου για να μη χασουμε επικοινωνια

Ο Θεός...ο οποιος Θεός τελος παντων, μαζι σου

http://logo-texnia.blogspot.com/

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Aνεμος
Ανεμε, υποθετω συμφωνεις......

marianaonice είπε...

@Ρίκη μου
Ο παπα Ηλίας είναι ένας μαχητικός, ιερέας που γράφει εδώ:
http://papailiasyfantis.wordpress.com/

παπα-Ηλίας είπε...

@ Ρίκη

Τις Κυριακές νηστεύω το ιντερνέτ!

Αποσύρομαι στην ερημιά μου, για να ξαναγεμίσω τις μπαταρίες της ψυχής μου...

@marianaonice

Ευχαριστώ, που ενημέρωσες τη Ρίκη σχετικά με το μπλογκ μου.

Σήμερα βρήκα παγιδευμένο το ιντερνέτ με μια περίεργη καρτέλα, που δεν μου επιτρέπει καμιά ενέργεια...

Νπήκα δια της τεθλασμένης. Που πιθανώς να την παγιδεύσουν και αυτή...

marianaonice είπε...

@Πατέρα Ηλία
Καλημέρα!!
Όχι που θα κολλάγατε εσείς σε ταμπέλες του ιντερνετ!!!
:)))))

παπα-Ηλίας είπε...

Έχω πια συνηθίσει το κυνηγητό. Μια ζωή...