2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Ψαχνουμε ενα τηλεφωνο του κυριου Ψαρρα να μας τα πει και εμας


Οι διαμαρτυρίες κατά της φίμωσης ..τώρα άρχισαν ..και σε συνεργασία με την επιτροπή των ενωμένων θα καταγγελθούν παντού
και απο το ραδιο μας
Ειδικά σε διεθνή μέσα και όχι εγχώρια  που είναι αναξιόπιστα
πως ο κ. Ψαρράς "καμάκωσε" το όνομά της. Μα το κατήγγειλε η κύρια Κωνσταντοπούλου θα μου πει κάποιος!!! και μετά τι; όταν κάποιος αναγνώστης για τους δικούς του λόγους δίνει στην δημοσιότητα ένα όνομα, το οποιονδήποτε όνομα, ο κάθε γραφιάς υπάλληλος μιας εφημερίδας δημοσιοποιεί ονόματα;
Η αντίδραση μας θα είναι άμεση,και οχι μονο διαδυκτιακη ,αλλα και αμεση,..με οτι συνεπαγεται αυτο και κάτω από συσπείρωση κατά λάσπης ,φασισμού ,παρακράτους

Τα άρθρα συνεχίζονται
Τώρα αρχίσαμε
ψαχνουμε ενα τηλεφωνο του κυριου Ψαρρα να μας τα πει και εμας και θα το ηχογραφησουμε κυρίως να μας πει πώς έκανε το δημοσίευμα, μόνο με την αναφορά της κ. Κωνσταντοπούλου  ή με βάση κάποια εισαγγελική παραγγελία ή αμετάκλητη καταδίκη  για ό,τι καταγγελόταν?
και πώς ταυτοποίησε τη δικαστή με τη μπλόγκερ marianaonice?

Για τη Μαριάννα.





Ρίχνοντας σήμερα το πρωί μια μάτια στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, όπως κάνω κάθε Κυριακή, δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου με αυτό που αντίκρισα.
.
Ένα ακραίο σχόλιο που φέρεται να έχει κάνει η blogger φίλη μου marianaonice, έγινε πρωτοσέλιδη αναφορά στην Ελευθεροτυπία. Στο δημοσίευμα η Μαριάννα φέρεται να είναι ανωτάτη δικαστικός που βρίζει και κατηγορεί το σύστημα μέσα από το προσωπικό της blog το οποίο έχει ναζιστικές αναφορές, μια εικόνα εντελώς διαφορετική από αυτή που αποκόμισα έχω τα τρία αυτά χρόνια που επικοινωνούμε μέσα από τα Blogs μας.

Η δική μου Μαριάννα, είναι ένας άνθρωπος ζεστός, ειλικρινής, γεμάτος αγάπη και ευαισθησίες. Το μπλοκ της ξεχειλίζει από ανθρωπιά, κοινωνική ευαισθησία, αγωνιά αλλά πάνω από όλα ελπίδα. Την ελπίδα που όλοι μας αναζητούμε μέσα από την όμορφη διαδικασία της γραφής στα δικτυακά μας ημερολόγια..

Η Μαριάννα είναι από τους υπέροχους ανθρώπους που κέρδισα μέσα από την ενασχόληση μου με τα μπλογκς. Έχω γράψει και έχω πει πολλές φόρες το τι σήμαινε όλο αυτό για μένα, που φοβάμαι πως επαναλαμβάνομαι. Είχα την τύχη να επικοινωνήσω μέσω mail αρκετές φόρες μαζί της, πέρα βέβαια από τα σχόλια που συχνά ανταλλάσαμε στα ιστολόγια μας. Μου έχει πει μεταξύ άλλων ότι αγωνίστηκε σκληρά στη ζωή της, παραμένοντας τίμια και αγαθή ψυχή όπως ακριβώς φαίνεται και από τα γραπτά της εδώ και τρία τουλάχιστον χρόνια που τη διαβάζω.

Δεν ξέρω αν η Μαριάννα είναι η δικαστής που αναφέρει το δημοσίευμα. Δεν ξέρω καν αν έχει ναζιστικές ιδέες. Τίποτα από τα δυο δεν πιστεύω , για να είμαι ειλικρινής.

Ξέρω όμως ότι η Μαριάννα είναι ένας άνθρωπος που αγάπησα όσο λίγοι στη ζωή μου, χωρίς καν να την έχω γνωρίσει ποτέ.

GoPetition Κανόνας είναι 1) Nα τηρούμε χρονική απόσταση τουλάχιστον 2-3 ωρών, από την προηγούμενη ανάρτηση και 2) να μην βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν, διαφημίσεις κομμάτων, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

1 σχόλιο:

παπα-Ηλίας είπε...

Το μίσος και το παραλήρημα, κατά την ταπεινή μου γνώμη, βρίσκεται σ' εκείνους, που, ποικιλοτρόπως εξοντώνουν τον οποιονδήποτε λαό.

Κι αν η κακουργία των σημερινών θυτών φτάνει μέχρι του σημείου να δικαιώνει τα, σε βάρος τους, κακουργήματα των αλλοτινών θυτών, την τεράστια ευθύνη τη φέρουν οι ίδιοι οι σημερινοί θύτες...

Και όχι ο οποιοσδήποτε ευσυνείδητος άνθρωπος, που εκδηλώνει την ιερή του αγανάκτηση για τα φοβερά και αποτρόπαια, που βλέπει να διεκτραγωδούνται γύρω του.

Στο όνομα του οποιουδήποτε σωβινισμού και της απύθμενης υποκρισίας του διεθνούς φαρισαϊσμού...