2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΜΕ

Όταν διαβάζουμε εφημερίδα ή βλέπουμε τηλεόραση, δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι στο τέλος τέλος, το μεγάλο δημοσιογραφικό συγκρότημα, ή ο τηλεοπτικός σταθμός, είναι μεταξύ άλλων και μια εμπορική επιχείρηση - σε αρκετές περιπτώσεις μόνο εμπορική επιχείρηση.

Σαν τέτοια, στη καλύτερη περίπτωση δεν μπορεί να αγνοήσει ούτε την κυκλοφορία, ούτε την θεαματικότητα. Μια σειρά κινδύνων απορρέουν απ’ αυτό, όπως και από το κίνητρο του κέρδους.

Κίνδυνος 1ος: Να προσφέρουν το αρεστό αντί του αληθινού.

•Θα επιδιώξουν ισορροπία μεταξύ της αλήθειας και της μείωσης της κυκλοφορίας.
Κίνδυνος 2ος: Τα μέσα δεν έχουν κανένα συμφέρον να έρθουν σε σύγκρουση με τους διαφημιζόμενους πελάτες τους.

•Θα επιδιώξουν ισορροπία μεταξύ των πελατών τους και της μείωσης της κυκλοφορίας, αν τα συμφέροντα των πελατών τους είναι εξόφθαλμα αντιδημοφιλή.
•Αν δεν είναι, αποτελεί πολύ πιο κερδοφόρα επιλογή να υποστηρίξουν - πλαγίως ή εμφανώς την άποψη του πελάτη τους.
Κίνδυνος 3ος: Τι εμποδίζει ένα δημοσιογραφικό συγκρότημα να απορρίψει τις χορηγίες μεγάλων οικονομικών συμφερόντων, κομμάτων, μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, ακόμα και κρατών; Η προσήλωσή τους στην αλήθεια και στο συμφέρον του κοινωνικού συνόλου; Ίσως.

1 σχόλιο:

Aνεμος είπε...

Τι εμποδίζει ένα δημοσιογραφικό συγκρότημα να απορρίψει τις χορηγίες μεγάλων οικονομικών συμφερόντων, κομμάτων, μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, ακόμα και κρατών; Η προσήλωσή τους στην αλήθεια και στο συμφέρον του κοινωνικού συνόλου; Ίσως.