2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

ΑΝΤΙΟ Χαμιντουλά



 Το τραγούδι απο τον καινούργιο δίσκο του Βασιλη  Παπακωνσταντινου 
για όλα τα παιδιά του κόσμου
την Παρασκευή στις 10 το πρωί θα πραγματοποιηθεί τελετή αποχαιρετισμού του μικρού Χαμιντουλά Νατζαφί, που δολοφονήθηκε από βόμβα στις 28 Μαρτίου:

«Η οικογένεια Νατζαφί και η Αφγανική κοινότητα, μαζί με φίλους, γνωστούς και άγνωστους, αποχαιρετούν αύριο τη σορό του 15χρονου Χαμιντουλά, που τραυματίστηκε θανάσιμα στην τρομοκρατική ενέργεια της 28ης Μαρτίου στα Πατήσια. Η σορός του αγοριού θα μεταφερθεί στη συνέχεια στην πατρίδα του, το Αφγανιστάν, όπου και θα ταφεί, σύμφωνα με την επιθυμία της οικογένειας.
Η τελετή, θα πραγματοποιηθεί αύριο Παρασκευή στις 10 το πρωί στο Κοιμητήριο Καισαριανής (επί της οδού Εθνικής Αντιστάσεως).»
http://www.salata.tv/news/greece/206-antio-xamintoula 

Οσοι θα ήθελαν να ενισχύσουν οικονομικά την οικογένεια 15χρονου Αφγανού Χαμίντ Νατζαφί, ο οποίος σκοτώθηκε απο τη βόμβα στα Πατήσια, έχουν ραντεβού στον κινηματογράφο Φιλίπ για να δούν την ταινία “Kabuli kid”.
Η είσοδος είναι ελεύθερη και ο καθένας μπορεί να δώσει ο,τι ποσό θέλει για να βοηθήσει τη μητέρα και την τραυματισμένη αδελφή του Χαμίντ.

Παρασκευή 9 Απριλίου
Προβολές: 18.30, 20.30, 22.30.
Cine Φιλίπ, Θάσου 11, πλατεία Αμερικής, τηλ: 210-8612476


Μοιραστείτε
Κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν, κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

14 σχόλια:

marianaonice είπε...

Αχ αυτά τα ματάκια άραγε πόση αναπάντητη απορία πήραν μαζί τους στον τάφο???
Πονάει τόσο πολύ ο άδικος θάνατος ενός παιδιού!!
:(

KΑΡΜΕΝ είπε...

Επιβάλλεται για όλους μας να είμαστε εκεί!
http://agapiaxies.blogspot.com/2010/04/blog-post.html

marianaonice είπε...

@ KΑΡΜΕΝ ΓΛΙΓΛΗ
Σ' ευχαριστούμε πολύ φίλη μου, για την αναδημοσίευση!!

Ανώνυμος είπε...

Πάντα γλιτώνω απ' τις κακές μου σκέψεις,
απ' τις φωνές και τις μεγάλες φασαρίες μου. Χρόνια φορτώνω.
Σα μετανάστης έφτιαξα πατρίδα μέσα από τις θεωρίες μου,
αλλού τα μάτια, αλλού τα χέρια μου,
εδώ δεν πιάνουν τα γέλια μου. Χρόνια φορτώνω.

Με πόζες και σπαστά ελληνικά γράφουν ιστορία οι πεθαμένοι,
μ' ασθενοφόρα και με περιπολικά ξυπνάν απ' τ' όνειρό τους οι ευτυχισμένοι.
Κανείς, κανείς δεν παίρνει την ευθύνη,
κανείς, κανείς μια φωτιά δε δίνει.

Φωνάζει η πόλη, πεσμένο κάστρο,
που έφυγαν οι φίλοι κι αφήσαν τις σημαίες τους. Με θέλουν όλοι.
Παίρνουν τηλέφωνα να μπω στις διαλυμένες τις παρέες τους,
όπως τα βρήκαν, έτσι τ' αφήσανε,
βουνά ανεβήκαν, κυλήσανε. Χρόνια φορτώνω.

Με πόζες και σπαστά ελληνικά γράφουν ιστορία οι πεθαμένοι,
μ' ασθενοφόρα και με περιπολικά ξυπνάν απ' τ' όνειρό τους οι ευτυχισμένοι.
Κανείς, κανείς δεν παίρνει την ευθύνη,
κανείς, κανείς μια φωτιά δε δίνει.

Εε φωνάζει η πόλη,
εε με θέλουν όλοι.
Εε μου ρίχνουν την ευθύνη,
εε κανείς φωτιά δε δίνει.

Ανώνυμος είπε...

Κανείς, κανείς δεν παίρνει την ευθύνη,
κανείς, κανείς μια φωτιά δε δίνει
φοβερό ποιος παίρνει την ευθύνη για αυτό το άμοιρο παιδί τι σημασία έχει από που ήταν ήταν ενα παιδί ανεμε

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Περίοπας... είπε...

.Εμενα η Γαζα και τα παιδια της π.χ.θα με απασχολησει οταν θα εχω καταφερει/φροντισει την επιβιωση των κοντινων μας παιδιων,της γειτονιας του χωριου ή της πολης μας.Μετα ερχεται η σειρα της οποιαδηποτε γειτονος χωρας..Αν αυτο εσενα σου δειχνει "μισος" και "εμμονη" !...

Aνεμος είπε...

ρατσιστές και ηλίθιοι έχουν φύγει πολλές φορές απο εδώ συγνώμη απομακρύνθηκαν ήδη \
αλλά δεν είμαι αργόσχολος να είμαι όλη την μέρα Και νύχτα μέσα
ήδη αποβλήθηκαν καλό ξημέρωμα

Ανώνυμος είπε...

@ Περίοπας είσαι λίγο μα...κας?/
έχουν τα νεκρά παιδιά πατρίδα??
εσύ εξοργίζεσαι για ένα στίχο και απαξιώνεις τα νεκρά παιδιά του κόσμου που σκοτώνονται από τυφλή βια?

Ανώνυμος είπε...

ρε ουστττττττττττττ
γυμνοσάλιαγκες

Unknown είπε...

ρατσιστές και ηλίθιοι έχουν φύγει πολλές φορές απο εδώ συγνώμη απομακρύνθηκαν ήδη \
αλλά δεν είμαι αργόσχολος να είμαι όλη την μέρα Και νύχτα μέσα
ήδη αποβλήθηκαν καλό ξημέρωμα...
Ουτε δηθεν Ρατσιστης ουτε και δηθεν Αντιρατσιστης αλλα ουτε και δηθεν Δημοκρατης οπως μερικοι εδω.Επισης δεν ειμαι και ηλιθιος και αργοσχολος να καθομαι μερα νυχτα εδω και να σχολιαζω τα παντα και τους παντες,αν "εχω απομακρυνθει ηδη" οπως λετε ..να σται καλα.Επιβεβαιωνετε καποιους αλλους "φιλους" περι φασιστικης νοοτροπιας.Το περικοπτειν και πειστ κομματακια σχολιων αλλων εχει συνηθως αντιθετα αποτελεσματα απο τα προσδοκωμενα..Καλημερα σας..

mareld είπε...

Χαμιντουλά Νατζαφί αν υπήρχε παράδεισος
θα σε είχαν ήδη αναλάβει οι άγγελοι...αν..αν..

Χαμιντουλά Νατζαφί!!! Μπουμπουκάκι της Άνοιξης..
σε θέρισαν...λυπάμαι..η ψυχή μου το ξέρει πόσο..


Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος
Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος
Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος
Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος
Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος
Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος
Κι εσύ λευκέ άνθρωπε…

Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ
Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός
Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος

Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε
Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος
Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος

Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι
Και λες εμένα έγχρωμο;

Γραμμένο από ένα παιδί από την Αφρική.


Κάθε λουλούδι έχει τη θέση του στον ήλιο, κάθε άνθρωπος έχει ένα όνειρο.

Κάθε άνθρωπος έχει έναν ουρανό πάνου από την πληγή του,

κι ένα μικρό παράνομο σημείωμα της άνοιξης μέσα στην τσέπη του. (Δοκιμασία, VII)

mareld είπε...

"Ο ρατσισμός δεν είναι μόνο η εθνοφυλετική προκατάληψη που άνοιξε τις πόρτες της κόλασης στα Άουσβιτς της Ιστορίας, ούτε ο «επαναστατικός» δογματισμός που πάγωνε τα κορμιά των αντιπάλων της εξουσίας στα ανατριχιαστικά σιβηριανά γκουλάγκ, ούτε η φρικτή κτηνωδία της κου-κλουξ-κλαν στις αυλές του αμερικάνικου νότου, ούτε οι ματωμένοι εμφύλιοι σπαραγμοί που ακόμη δεν λένε να σταματήσουν σε κάθε γωνιά του κόσμου μας…

Ο ρατσισμός και η διάθεση αποκλεισμού του όποιου άλλου είναι στοιχειωμένος κυρίως στις πιο μικρές αυτονόητες -σχεδόν καθημερινές- συμπεριφορές μας απέναντι στους διαφορετικούς ανθρώπους...Εκεί είναι που δοκιμάζεται η ανεκτικότητα και η πραγματική ανοχή και αντοχή μας, κι έχει να κάνει κυρίως με τη διάθεσή μας να δημιουργούμε χώρο για τον «άλλο»"…

mareld είπε...

Όταν σκάβεις βαθιά θα βγεις στο φως. Να το θυμάσαι. Το φως είναι η πατρίδα μας. Δεν είσαι συ και γω. Είμαστε μεις. Εμείς κ` η πολιτεία μας. Εμείς κι ο κόσμος.."΄Ολος". (Ανυπόταχτη πολιτεία)

Unknown είπε...

@ Mareld ,Ζεστα και μεστα τα λογια σου,να σε περιορισω ουτε που διανοηθηκα,να σε ελευθερωσω θελησα..Και ΝΑΙ ! οταν σκαβεις βαθεια βγαινεις στο φως,αλλα θελει "ψυχη βαθεια" αυτο αλλοιως κινδυνευεις να μεινεις μεσα στη τρυπα.Καποιος ομως εδω νοιωθει κτητωρας σε ολα και φοβηθηκε οτι κινδυνευει η ασφαλεια του κοτετσιου του...περιορισε και εβγαλε απο δω εμενα,ας ειναι δεν πειραζει...συνεχιζω να ζω μαθαινοντας ακομα τους ανθρωπους..
Να συμπληρωσω στα προηγουμενα οτι ο περιορισμος/αφαιρεση μου τελικα με ελευθερωσε απο τα δεσμα του παρελθοντος σχετικα με τους ενωμενους...Τωρα θα δεχεστε την κριτικη μου χωρις να με ενδιαφερει η επιπλαστη ενοτητα σας του ενος ατομου αρχη.Ειχα την εντυπωση εως τωρα ,ασχετα με τις μικροδιαφωνιες μου σε μικροπραγματα,οτι οι "βασικοι" εδω μεσα γραφουν οπως σκεπτονται και πραττουν οπως γραφουν.Διαψευστηκα παταγωδως,αλλα γραφουν,αλλα σκεπτονται και εντελως διαφορετικα πραττουν..