2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

εχουμε κενο για συντακτες


Δεν κατάλαβα βρε μάγκα Απόστειλες μαιλ στην Μαριάννα και απειλείς?/
και δεν είχαμε κλείσει τα σχόλια
τα έκλεισα εγώ επειδή απείλησες 
δεν μας έχουν απειλήσει άλλοι και άλλοι
τώρα που τα έκλεισα τι θέλεις?
απείλησε και εμένα
μου αρέσει οτι ενώ πήρα την ευθύνη και το έχω κάνει πολλές φορές λέτε για την Μαριανα
μ αρέσει που ενώ ξέρετε ότι δεν τα βάζω με απλούς πολίτες συνεχίζεται να με προκαλείτε
μ αρέσει που τηρήσατε εσείς οι δυο άλλον έναν κώδικα δεοντολογίας

(ένας άλλος περιβόητος να λέτε μέχρι επαγγέλματα  που δεν ξέρω καν τι σημαίνουν περι βολεμένων δημοσίων υπάλληλων πχ η δουλειά μου είναι 24 βάσεως χωρίς αργίες και με νύχτες) 
 μ αρέσει που σας παρακαλεσα να μου στείλετε μαιλ και όχι εδώ,γιατί εγώ παίρνω την ευθύνη και την έχω ξαναπάρει
δεν έχει να κάνει ούτε με θυμό ούτε με προσωπικά
αλλά με τον κώδικα δεοντολογίας

και τέλος αν μπαίνετε καιρό εδώ θα ξέρετε πόσο αγώνα έχει κανει η μαριαννα και το φάντασμα με καταγελιες σε μεγάλα συμφέροντα
επαναλαμβάνω δεν βρίζω πολίτες και ούτε θα το κάνω
πηγαίνετε να ξεμαλλιαστείτε αλλού
ΑΠΛΑ οταν μιλατε να μιλάτε με αποδείξεις και οχι γενικολογίες περι βολεμένων
απο τα τρωκτικά και τα ..συνκια .. (sync)μονο που εχουμε καταγγειλει εχουμε χασει δεν έχουμε κερδίσει

τσαμπα μαγκιες περι βολεμενων bloggers οχι σε εμενα
ΥΓ
ΟΠΟΙΟΣ ΞΑΝΑΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΝΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ
ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
ΑΠΕΙΛΕΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥΣ>?

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ
Επειδή το έχουμε πει και το τηρούμε
τον περιβόητο κώδικα δεοντολογίας
και ακόμα και ιδιοκτήτες και συντάκτες τρολαρουν ,κατακρίνουν άλλους συντάκτες επειδή γράφουν ποιήματα,δείγμα πολιτισμου,και συνωμοτώντας σε ομαδουλες εναντίον μας ,που το έχουμε ξαναζήσει εδώ απο τον πρώτο μήνα
(δεν είναι πρωτόγνωρο για εμάς)
και γράφουν ρατσιστικά συνθήματα
συνεχίζουμε
αποκτήσαμε κενό
όποιος θέλει να γίνει συντάκτης μας και να γράφει άρθρα ας μας στείλει μαιλ
bloggersenomenoi@gmail.com
έχουμε 3 κενές θέσεις


Το τραγούδι από τον καινούργιο δίσκο του Βασίλη Παπακωνσταντινου
για όλα τα παιδιά του κόσμου
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ




Στίχοι: Ιωάννου Οδυσσέας
Μουσική: Παπακωνσταντίνου Βασίλης
Ερμηνευτές: Παπακωνσταντίνου Βασίλης

Πάντα γλιτώνω απ` τις κακιές μου σκέψεις
απ` τις φωνές και τις μεγάλες φασαρίες μου
Χρόνια φορτώνω
Σαν μετανάστης έφτιαξα πατρίδα μέσα από τις θεωρίες μου
αλλού τα μάτια κι αλλού τα χέρια μου
Εδώ δεν πιάνουν τα γέλια μου.

Με πόζες και σπαστά ελληνικά
γράφουν ιστορία οι ''πεθαμένοι''
Με ασθενοφόρα και με περιπολικά
ξυπνάνε απ` τ` όνειρό τους οι ''ευτυχισμένοι''
Κανείς, κανείς δεν παίρνει την ευθύνη
κανείς, κανείς μια φωτιά δε δίνει.

Φωνάζει η πόλη, πεσμένο κάστρο που έφυγαν οι φίλοι
κι αφήσαν τις σημαίες τους
Με θέλουν όλοι
Παίρνουν τηλέφωνα να μπω στις διαλυμένες τις παρέες τους
Όπως τα βρήκαν, έτσι τ` αφήσανε
βουνά ανεβήκαν, κυλήσανε.





Κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν, κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: