2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Των φονιάδων το αίμα με φως ας ξεπληρώσουμε!!



Οι ειδήσεις πλέον στάζουν αίμα...
Δεν αντέχονται! Δεν σχολιάζονται!
Δεν υπάρχουν λέξεις για να εξηγήσεις, να δικαιολογήσεις, να ελπίσεις...
Δεν υπάρχουν πια απαντήσεις γιατί:

Βόμβα σκότωσε 15χρονο πρόσφυγα στα Πατήσια??
Συνταξιούχος 55χρονος έπεσε νεκρός από ληστές στα Πατήσια??
Λουτρό αίματος στη Μόσχα από γυναίκες καμικάζι??

Το αίμα φέρνει αίμα... και μια κοινωνία βουτηγμένη στο αίμα, παύει να είναι κοινωνία ανθρώπων αλλά γίνεται ζούγκλα θηρίων ανήμερων και εξαγριωμένων!!
...Των φονιάδων το αίμα με φως ας ξεπληρώσουμε, κι ας φέρουμε στη ζωή μας της αγάπης τα αίματα...
Ίσως μόνον αυτό να είναι η σωτηρία μας.

Της αγάπης αίματα με πορφύρωσαν
και χαρές ανείδωτες με σκιάσανε
οξειδώθηκα μες στη νοτιά των ανθρώπων
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο

Στ' ανοιχτά του πελάγου με καρτέρεσαν
Με μπομπάρδες τρικάταρτες και μου ρίξανε
αμαρτία μου να 'χα κι εγώ μιαν αγάπη
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο

Τον Ιούλιο κάποτε μισανοίξανε
τα μεγάλα μάτια της μες στα σπλάχνα μου
την παρθένα ζωή μια στιγμή να φωτίσουν
μακρινή μητέρα ρόδο μου αμάραντο.

Κι από τότε γύρισαν καταπάνω μου
των αιώνων όρνυγες ξεφωνίζοντας
όπου σύρε στο αίμα να ζει και στην πέτρα
μακρινή μητέρα, ρόδο μου αμάραντο.

της πατρίδας πάλι ομοιώθηκα
μες στις πέτρες άνθισα και μεγάλωσα
των φονιάδων το αίμα με φως ξεπληρώνω
μακρινή μητέρα, ρόδο μου αμάραντο.

Κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν, κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!

7 σχόλια:

mareld είπε...

Φέρνω το χρώμα το παλιό το νοσταλγικό..
Το τραγούδι ματαλέω..
το αλησμονημένο..
και του μισεμού το καημό..


http://www.youtube.com/watch?v=_HyE4pI4sZg

marianaonice είπε...

@Mareld μου
Μόλις άλλαξα το βίντεο για να έχει εκτός από την απαγγελία και το τραγούδι το τόσο όμορφο και νοσταλγικό, γεμάτο αγάπη για μια πατρίδα σαν μακρινή μητέρα...
:))

marianaonice είπε...

@mareld
Ναπολέων Λαπαθιώτης! Απίστευτος,
Σ' ευχαριστώ που μου τον ξαναθύμησες!

mareld είπε...

..Να χαράζεσαι στη ζωή
τόσο προσεκτικά
που να μη ματώνει
ποτέ η ευλάβεια..

..Λάμπει μέσα μου
εκείνο που αγνοώ
μα ωστόσο λάμπει..

..Ο ουρανός μου είναι βαθύς
κι ανάλλαχτος
Ότι αγαπάω γεννιέται αδιάκοπα
Ότι αγαπάω βρίσκεται στην αρχή του πάντα..


ΣΕ ΧΩΡΑ μακρινή και αρυτίδωτη
τώρα πορεύομαι.
Τώρα μ' ακολουθούν ανάλαφρα πλάσματα
με τους ιριδισμούς του πόλου στα μαλλιά
και το πράο στο δέρμα χρυσάφισμα.
Μες στα χόρτα προβαίνω, με το γόνατο πλώρη
κι η ανάσα μου διώχνει απ' την όψη της γης
τις στερνές τολύπες του ύπνου.
Και τα δέντρα βαδίζουν στο πλάι μου, εναντίον του ανέμου.


http://www.youtube.com/watch?v=EbSJPHcmyug

Aνεμος είπε...

Της αγάπης αίματα με πορφύρωσαν
και χαρές ανείδωτες με σκιάσανε
αληθεια τι πιο επικαιρο
παντα οι ποιητες εδειχναν τον δρομο

Aνεμος είπε...

των φονιάδων το αίμα με φως ξεπληρώνω

marianaonice είπε...

@Ανεμε
Πάντα αναρωτιόμουν αν οι ποιητές είναι και προφήτες ή οι προφήτες είναι και ποιητές??