2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Η Ώρα της Γης


Η Ώρα της Γης 2010 πλησιάζει με χιλιάδες πολίτες και εκατοντάδες δήμους και κοινότητες στην Ελλάδα να σβήσουν εθελοντικά τα φώτα για μια ώρα αύριο Σάββατο 27 Μαρτίου, στις 20.30, συμμετέχοντας έτσι στη διεθνή δράση ευαισθητοποίησης κατά της κλιματικής αλλαγής.
Το Υπουργείο Περιβάλλοντος θα στηρίξει την προσπάθεια της WWF κατεβάζοντας τους διακόπτες στα 24 κτίρια των υπηρεσιών του, τους εποπτευόμενους φορείς και τους φορείς διαχείρισης των προστατευόμενων περιοχών. «Η συμμετοχή της χώρας μας σε αυτή τη δράση είναι κάθε χρόνο και ισχυρότερη αποδεικνύοντας ότι μπορεί έμπρακτα να περιορίσει το ενεργειακό της αποτύπωμα» αναφέρει σε ανακοίνωση του.
εδω η ένσταση μου
σε μία χώρα που καταπατούνται δάση
οι παράνομες χωματερές κανουν πάρτυ
ολα τα εργοστασια ριχνουν λυματα σε θαλασσες και ποτάμια
βαζουν φωτιες σε περιοχές φιλέτα για να τα πουλήσουν μετα με το αζημίωτο
πολεοδομίες τα παιρνουν
Στην υποκρισία όπως πάντα διαπρέπουμε ως Ελλαδιστάν.
αρτος και θεάματα απο το υπουργείο περιβάλλοντος ,που οταν ξαναανάψουν τα φώτα ,θα συνεχίσει την υποκρισία
Για ποιές πιέσεις στη διεθνή κοινότητα μιλάμε; Στην παγκόσμια διάσκεψη για το κλίμα που έγινε πριν από μήνες στην Κοπεγχάγη και κατέληξε σε ναυάγιο φάνηκαν οι προθέσεις των ισχυρών της γης για την προστασία του περιβάλλοντος...

2 σχόλια:

marianaonice είπε...

Πες τα ...χρυσόστομε!!
Υποκρισίααα!!
Σε όλο της το μεγαλείο!!!
Σε μια Ελλάδα που δεν σέβεται τίποτε και κανέναν λες κι αν κατεβάσουν τους διακόπτες μία ώρα κάτι θα γίνει!
Έτσι κι αλλιώς κατεβασμένους τους έχουν όλους τους διακόπτες της προόδου και της ευημερίας μας!!!

Εκάτη είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με την marianaonice. Και αυτή την κουβέντα την είχαμε κάποιοι φίλοι εχθές. Κι αν πρέπει να συμμετέχουμε σε τέτοιου είδους παρωδίες ή όχι...
Η δική μου γνώμη ήταν να συμμετέχουμε με το σκεπτικό ότι αυτή η ένδειξη διαμαρτυρίας δεν ακυρώνει το μήνυμα που εμείς οι απλοί πολίτες θέλουμε να στείλουμε.
Δεν θεωρώ ότι σύρομαι, επιλέγω και αυτή την κίνηση μέσα στις άλλες...
Όπως έχω επιλέξει ως στάση ζωής να μην έχω ποτέ αυτοκίνητο, να μην έχω τα φώτα μου ανοιχτά στο σπίτι λες και είναι χριστουγεννιάτικο δέντρο, όπως το να μην χρησιμοποιώ πλυντήριο πιάτων, να μαζεύω τα σκουπίδια από τις παραλίες, να μαθαίνω τα παιδιά των φίλων μου, το δικό μου και τώρα τον εγγονό μου να φροντίζουν και να αγαπούν το περιβάλλον. Να μην θεωρούν χαζομάρα το να χαϊδέψουν έναν κορμό δέντρου, να μην κόβουν τα λουλούδια για να στολίσουν τα βάζα...