2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗ ;;;



Είναι μερικά από αυτά που ήδη έχουν σχεδιάσει και επιφυλάσσουν για μας στο εγγύς μέλλον αν δεν πάψουμε να συμμορφωνόμαστε. Αν δεν πάψουμε να συναινούμε σιωπηλά. Ενας υπαρκτός εφιάλτης που δεν πρέπει να μας φοβίζει, πρέπει να μας κάνει αποφασισμένους να τον ξορκίσουμε. Το οφείλουμε σε μας, στην ανθρωπότητα, μα πάνω απ'όλα το οφείλουμε στα παιδιά μας! 

από: mykoniato


Κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν, κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!
http://enomenoiblogers.blogspot.com

2 σχόλια:

marianaonice είπε...

Είναι πλέον όλα τόσο προβλέψιμα που απορώ γιατί δεν αντιδρούμε πριν να είναι εντελώς αργά.

Psychedelic Reflection είπε...

και γω αναρωτιέμαι το ίδιο αλλά παράλληλα η κινήσεις συνομοσιολογίας και όλος αυτός ο πανικός δεν πιστεύω ότι είναι για να τον τρώμε ωμό!

η πραγματικότητα έχει πολλές διαφορετικές μεριές και με τόσες πληροφορίες έχω και γω μπερδευτεί εντελώς, όπως και πολλοί άλλοι !

ποιος μου εγγυάται ότι πολλά από τα πράγματα που λέγονται δεν είναι μέσα στους σκοπούς αυτού που λέμε ΄συστήματος' !
πως μπορούμε να είμαστε σίγουροι αφού όλα πουλιούνται και αγοράζονται για την υπόσχεση ενός ipod ή μιας plasma tv ?

αλοιφή το έχουμε κάνει το μυαλό μας και δεν είμαστε σίγουροι για τίποτα!

εκτός λοιπόν από το ότι είμαστε υπνοτισμένοι είναι και ο παραπάνω ένας λόγος που το κάνει ποιο δύσκολο!

εγώ πάντως έχω αρχίσει από τα μικρά !
τα καθημερινά ! την πόλη μου και τους ανθρώπους της !
πράγματα που ξέρω και πιστεύω ότι έχω μια αίσθηση για το τι κάνω !

και ίδωμεν