2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Ντρέπομαι για αυτό που είμαι...εσείς?

ΚΑΙ γιατί είναι αυτός που είναι ΚΑΙ γιατί έχει άσπρα μαλλιά ΚΑΙ γιατί θα μπορούσε να είναι ο πατέρας μας(βιολογικός εννοώ, γιατί είναι "πατέρας" μας) ΚΑΙ γιατί έπρεπε να είμαι εγώ στην θέση του και...και...
αφιερωμένο στους αιώνιους νέους και στους νέους που γεννήθηκαν γέροι.
αφιερωμένο σε όλες τις δικές μας, τωρινές γενιές του καναπέ.







 Πηγή:busy bee


Κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν, κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις...αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα!
http://enomenoiblogers.blogspot.com

10 σχόλια:

marianaonice είπε...

Πραγματικά μόνο ντροπή προκαλούν αυτές οι σκηνές!!
Νεοι ένστολοι αντί να "βαρέσουν προσοχή" μπροστά στο γέροντα αγωνιστή τολμούν και τον πιάνουν από το γιακά και τον χτυπούν!!
Λες και αυτός είναι ο υπέρτατος κίνδυνος της πατρίδας μας!!
Αίσχος!!

Theodosia είπε...

@marianaonice
Στην θέση την δική του έπρεπε να είμαι εγώ, το παιδί μου κι όλοι εμείς που βολευόμαστε μέσα από την επανάσταση του καναπέ.
Αυτό είναι που πονάει πιο πολύ.
ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΟΥ.
Καλημέρα γλυκιά μου:)

marianaonice είπε...

Πόσο δίκιο έχεις...
Καλημέρα Θεοδοσία!
:)

Aνεμος είπε...

Το περιστατικό με τον Μανώλη Γλέζο ήταν ατυχές και σε καμιά περίπτωση στοχευμένο. Ήταν μέρος προσπάθειας της Αστυνομίας να περιορίσει τα επεισόδια» αναφέρει στη σελίδα του στο twitter ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
σαν δεν ντρεπόμαστε λεω εγω τον ψέκασαν στο πρόσωπο

Exarchias είπε...

Ήταν στοχευμένο...
και από την στιγμή που έχουμε την φωτογραφια του δεν θα μπορούν να τον κρύβουν για πολύ.
Η θέση του είναι στην φυλακή.

Είμαστε και μείς εδώ! είπε...

Στοχευμενο ή οχι,εγω δεχομαι τη ντροπη που μας αναλογει,ΑΛΛΑ μονο για λογαριασμο μου,Λυπαμαι αυτους που δεν εχουν ιχνος τσιπας επανω τους,"ατυχες περιστατικο" δεν υπαρχει,πρεπει να παραιτηθει αμεσα ο πολιτικος υπευθυνος ο ΠΡΟΠΟ,και να παει σπιτακι του.Αλλα και να σηκωθουμε ολοι μας απο τους καναπεδες..η νεα εβδομαδα προβλεπεται πολυ ζεστη παρολα τα χιονια που θα πεσουν.(Και στην Πινδο το χειμωνα 40-41 επεφτε πολυ χιονι αλλα εγινε το θαυμα,λετε να ειναι συμπτωση?)

Theodosia είπε...

@Aνεμος
Ολόκληρη η μεταπολεμική ιστορία της Ελλάδας ένα ατυχές περιστατικό θαρρώ ότι είναι.:)
@Φάντασμα Των Εξαρχείων.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

@Είμαστε και μείς εδώ
Αλλα και να σηκωθουμε ολοι μας απο τους καναπεδες...
Αυτός ο καναπές θαναι ο ταφος μας,φιλε μου οσο παρακολουθουμε απαθεις τα γεγονοτα.

marianaonice είπε...

@Είμαστε κι εμείς εδώ!
Να παραιτηθεί ο Υπουργός ΠΡΟ-ΠΟ???
Αστεία λες??
Εδώ δεν παραιτήθηκε όταν έγινε ρόμπα με το διορισμό του ..."δικηγόρου" γυιού του Εισαγγελέα Διώτη, σε νομοπαρασκευαστική επιτροπή χωρίς να έχει πτυχίο ΝΟΜΙΚΗΣ!!!!!! και θα παραιτηθεί τώρα???
Μονο το Ρόβλια έδιωξαν (ποιός ξέρει γιατί... δεν ταυτίστηκε φαίνεται) με τη γελοία αιτιολογία ότι το γραφείο του επιχείρησε με σημειώματα να βολέψει κάποιες μετακινήσεις και τοποθετήσεις αξιωματικών της Αστυνομίας και του Στρατού... Τρίχες δηλαδή!!!

Λες Περίοπα να θερμανθούμε επιτέλους!!!
Για να δούμε!... Πάντως ας είμαστε σε ετοιμότητα.

Unknown είπε...

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ...
ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΒΕΒΥΛΩΣΑΝ ΤΟ ΙΕΡΟΤΕΡΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ.
ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ

Exarchias είπε...

... και πρώτο από ολούς αυτόν με την φισούνα.