2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Εταιρικό blogging, νέο «όπλο» στη φαρέτρα του μάρκετινγκ


Μια άλλη εκδοχή του blogging...

Πρόκειται για διαφορετική χρήση του blogging, την οποία έχω δοκιμάσει και πραγματικά έχει καταπληκτικά αποτελέσματα. Το καταπληκτικό είναι ότι αυτό το άρθρο γράφτηκε το 2008. Σας παραθέτω αποσπάσματα...

"Οι επιχειρήσεις εκείνες που δεν θα καταφέρουν να «επιβιβαστούν» στην υπερταχεία αμαξοστοιχία των αλλαγών που φέρνουν μαζί τους οι τεχνολογίες της επικοινωνίας κινδυνεύουν να μείνουν πίσω και να βλέπουν «τα τρένα να περνούν»… Έτσι μας έχουν εδώ και μερικά χρόνια προειδοποιήσει οι ειδικοί σύμβουλοι επιχειρήσεων και σταθερά επαληθεύονται.

Είναι το νέο «όπλο» με το οποίο οι επιχειρήσεις εμπλουτίζουν τη φαρέτρα του μάρκετινγκ. Απέχει από το παραδοσιακό μάρκετινγκ και, όπως λένε οι ειδικοί, μπορεί μεν να μη λύνει το κάθε πρόβλημα επικοινωνίας, ωστόσο, εφόσον χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να αποτελέσει ένα τέλειο εργαλείο για τη βελτίωση της επικοινωνίας μέσα και έξω από την επιχείρηση. Οι ευαγγελιστές του μάλιστα παραθέτουν πολλά επιχειρήματα. Είναι προφανές ότι για αρκετό καιρό ακόμη, κάθε φορά που αναφερόμαστε στο blog είτε στο blogging θα πρέπει ίσως να υπενθυμίζουμε και το τι σημαίνει.




Πρόκειται για online καταχωρίσεις ενός χρήστη είτε σαν προσωπικό ημερολόγιο είτε με προσωπικές απόψεις, εμπειρίες κ.ά. στις οποίες μπορεί να έχει πρόσβαση το ευρύ κοινό με αποτέλεσμα να υπάρχει διάλογος είτε να αναπτύσσεται ευρύτερη συζήτηση. Και αυτή, τελικά είναι η δύναμη των blogs.

Το εταιρικό blogging δίνει τη δυνατότητα σε έναν οργανισμό να επικοινωνεί απ’ ευθείας με το κοινό του, κάτι που αν γίνεται σωστά και από εξειδικευμένα στελέχη, μπορεί να έχει άμεση θετική επίδραση στο brand του, αλλά και στο να αποκτήσει feedback από την αγορά, τόσο για την ίδια την εταιρεία όσο και για τα προϊόντα της - και μάλιστα σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος.

Η δημιουργία, ωστόσο, του εταιρικού blogging δεν είναι απλή υπόθεση και έχει την εξής βασική προϋπόθεση: «'Ενα πράγμα είναι αδιαπραγμάτευτο. Το blog πρέπει να είναι γραμμένο σε έναν αυθεντικό, ανθρώπινο τόνο και ύφος». Να φαίνεται ότι είναι γραμμένο από ανθρώπους που προσκαλούν άλλους ανθρώπους σε διάλογο και να γράφει την αλήθεια."


Το ενδιαφέρον είναι ότι, άσχετα με την χρήση του, η "βασική προϋπόθεση" πάντα παραμένει η ίδια..."Το blog πρέπει να είναι γραμμένο σε έναν αυθεντικό, ανθρώπινο τόνο και ύφος». Να φαίνεται ότι είναι γραμμένο από ανθρώπους που προσκαλούν άλλους ανθρώπους σε διάλογο και να γράφει την αλήθεια."

Παράκληση: Διαβάζετε την προηγούμενη ανάρτηση, δείτε την ώρα που κρεμάστηκε (την γράφει κάτω)και μετά δημοσιεύστε τη δική σας! πρέπει να αφήνουμε ένα διάστημα τουλάχιστον ΔΥΟ (2) ωρών

4 σχόλια:

Theodosia είπε...

Οι αναρτήσεις σου πάντα προκαλούν το ενδιαφέρον μας μια και είσαι ειδική
σ`αυτό τον τομέα...
Έμαθα πολλά από σένα κι ακόμη μαθαίνω.
Ένας άνθρωπος που αγαπά πολύ αυτό που κάνει και το προσφέρει απλόχερα σε όλους.:)
Σε χρειαζόμαστε εδώ.!!!!

Aνεμος είπε...

Σε χρειαζόμαστε εδώ.!!!!

marianaonice είπε...

Το blog πρέπει να είναι γραμμένο σε έναν αυθεντικό, ανθρώπινο τόνο και ύφος!
Πολύ σωστό!

Idea Studio είπε...

Είναι χαρά μου που είμαι και ενεργά ανάμεσά σας και βγήκα από την σιωπή μου!
Να είστε όλοι καλά για την ενθάρρυνση που μου προσφέρατε!!
Είμαι πάντα διαθέσιμη για να βοηθήσω όσο μπορώ...!

@ Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά.
Αυτό είναι το καταπληκτικό με αυτό τον χώρο...
μας δίνεται η ευκαιρία να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας και τις ικανότητες που πολλές φορές μπορεί να έχουν συντελέσει σε μια άλλη οπτική του τομέα blogging.

@ Aνεμος
Εγώ, τελικά σας χρειάζομαι περισσότερο...;)

@ marianaonice
Ναι, αυτό είναι το βασικό και μου αρέσει που τονίζεται σε κάθε κείμενο που ασχολείται με το blogging! Είναι από τα λίγα εργαλεία του Internet που πρέπει να παραμείνουν ανθρώπινα...και αυτό, νομίζω φοβίζει τους ανθρώπους των παραδοσιακών Media!