2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

αἰδώς Ἀργεῖοι



Πολλές φορές ακούμε τη φράση " αἰδώς Ἀργεῖοι " που σε απλά ελληνικά σημαίνει "ντροπή Αργείοι!" Με τη φράση αυτή επιπλήττουμε συνήθως κάποιες ομάδες ή σύνολα ανθρώπων, όταν η συμπεριφορά ή η στάση τους δε συνάδει με την ενδεδειγμένη ή την αναμενόμενη. Σπάνια μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ατομική επίπληξη.
ο μάν ς γε γε χορόν κέλετ΄λθέμεν, λλά μάχεσθαι.
Και , βέβαια, δεν μας προσκαλεί σε χορό, αλλά σε μάχη.
μν δ' ο τις τοδε νόος καί μτις μείνων
Κι όσο για μας, καμιά σκέψη ή ιδέα δεν είναι καλύτερη από τούτη,
ατοσχεδί μξαι χεράς τε μένος τε.
από το να ενώσουμε δηλαδή τα χέρια με την ψυχή μας σε μάχη σώμα με σώμα.
βέλτερον πολέσθαι να χρόνον έ βιναι
Γιατί είναι προτιμότερο την ίδια χρονική στιγμή να σκοτωθείς ή να σωθείς
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ

Σιγά μην κλάψω

Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.

Και πως ο κόσμος είν' ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.

Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.

Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.


Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.

Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,



κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν , κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις..
αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα

14 σχόλια:

ΚΡΕΜΛΙΝΣ είπε...

ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ

Theodosia είπε...

από το να ενώσουμε δηλαδή τα χέρια με την ψυχή μας σε μάχη σώμα με σώμα.

Tι να πώ υποκλίνομαι που το όραμά σου το έκανες πράξη κι αγωνίζεσαι γι αυτό, δείχνοντας τον δρόμο σ`εμάς τους νεότερους (όχι ηλικιακά)αλλά ιντερνετικά.
Δάσκαλε! και δεν σου επιτρέπω να αισθάνεσαι άσχημα που σε αποκαλώ έτσι.
Στα μάτια τα δικά μου είσαι:)

Aνεμος είπε...

@ Theodosia Απλά με το δάσκαλος τους επιβεβαιώνεις ΟΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΦΑΣΙΣΤΟΧΥΜΠΑΤΖΗΣ ΕΙΜΑΙ και ΓΕΡΟ ΜΠΙΣΠΙΚΗΣ
φιλακια

athina μπασιούκα είπε...

Άνεμε πολύ καλό!

ΦΡΕΝΤΥ είπε...

Ολοι ενωμενοι

BUTTERFLY είπε...

Πολυ συγκινητικο ποστ!

Aνεμος είπε...

κορίτσια τώρα με το βιαγκρα να τον φοβάστε τον ΓΕΡΟ ΜΠΙΣΠΙΚΗ
αχχαχαχ κρυφτείτε... έρχεται ο παππούς

marianaonice είπε...

Μου λεν να φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
Και πως ο κόσμος είν' ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελλαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.

Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,

ΦΡΕΝΤΥ είπε...

Πάμε γερά...

Exarchias είπε...

Βέβαια τις πληκτρολογημένες αναφορές σε τραγούδια τις βρίσκω κομμάτακι συναισθηματοτέτοιες για τα γούστα μου, παρόλαυτα κρατά γερά...

Ειμαστε μαζί σου από όλες τις πλευρές, αριστεροί, Δεξιοί, και Εισαγώμενοι :)
Τα σεβη μου.

Είμαστε και μείς εδώ! είπε...

@ Anemos
Αντε βρε γερομπισμπικη,τραβα το χορο γερα και μεις μαζι σου 'κολουθαμε.
Σαν αετος πανω απ' τις λυπες θα πεταξω!!!!(και χωρις βιαγκρα!!!)

Ανώνυμος είπε...

Ειμαστε μαζί σου από όλες τις πλευρές, αριστεροί, Δεξιοί, και Εισαγώμενοι :)

παπα-Ηλίας είπε...

Το ποίημα είναι πανέμορφο.
Τα υπόλοιπα δεν τα καταλαβαίνω.

Είμαστε και μείς εδώ! είπε...

@Πατερα Ηλια
Δεν υπαρχει λογος, τα λεει ολα το ποιημα/τραγουδι του Αγγελακα.Καθως οπως γνωριζεις εσυ καλυτερα απο μας,"Ο Λογος προυπηρχε του λογου".
Πριν 2010 χρονια το Επιβεβαιωσε και εκτοτε ειναι συνεχεια Παρον και οσοι Τον "βλεπουν" καταλαβαινουν.