2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

αΚανόνιστα μυαλά του ίντερνετ.

 Η φωτογραφία αφιερωμένη στην ένωσή μας.!!!!


Σήμερα λοιπόν καλά μου παιδάκια θα σας κλείνω το ρήμα μαζεύω.
Κάτι σαν την θεία Λένα παλιά, που μας έλεγε παραμυθάκια.
Μαζεύω μαζεύεις μαζεύουμε τι αλήθεια?
Μαζεύω τα μυαλά μου που τώρα τελευταία έχουν πάρει αέρα...(μάλλον φταίει το πολύ blogging)
Μαζεύεις την ήττα σου από τα όνειρα που προδόθηκαν από τους Θα και θα (βλέπε Γιωργάκης)
Μαζεύουμε σαν λαός τα κομμάτια μας και προσπαθούμε να ορθοποδήσουμε μέσα στην μιζέρια
 που μας βούτηξαν οι κλεφτοκοτάδες της ελπίδα μας (βλέπε ΝΔ και ΠΑΣΟk)



Kαι βέβαια μαζεύουμε και βρισιές και συμβουλές κι ότι άλλο βγάλει ο μπαξές του ίντερνετ.
Τόξερα βέβαια ότι θα μπλέξω άσχημα κάποια στιγμή αλλά αφέθηκα.
Με παρέσυρε το ρέμα μάνα μου δεν είναι ψέμα που λέει και το τραγούδι.

Εχθές λοιπόν έζησα μία απίστευτη εμπειρία μέσα στους ενωμένους.
Έμαθα πράγματα που ειλικρινά ήταν άγνωστα σε μένα.
Το πρώτο λοιπόν που έμαθα είναι ότι δεν έχω προσωπική ζωή κι είμαι κολλημένη με το pc μου,
κάτι σαν σιαμαίοι αδελφοί, ένα πράγμα.

Δηλαδή τι να πω χρωστώ ευγνωμοσύνη στον κύριο,κυρία,που μου το είπε κατάμουτρα.
Ήταν σαν να μου βάλανε ένα καθρέφτη στο πρόσωπό μου μπροστά.

Το επόμενο ήταν ότι δεν έχω σεξουαλική ζωή,άρα είμαι δακτυλοδεικτούμενη.

Και το αμέσως πιο καλό ήταν ότι όταν έχεις σεξουαλική ζωή γράφεις ωραίες αναρτήσεις.
Μετά ότι είμαι αμόρφωτη,και κάνω τεράστια ορθογραφικά λάθη.

Ότι ο Δάσκαλός μου είναι γερομπισμπίκης και χρειάζεται υπογλώσσια χάπια για να είναι μάχιμος.
Άχ Άνεμε θα σε μαλώσω γιατί μου το έκρυψες αυτό?
Έπρεπε να μου το πει μία κυρία ή ένας κύριος από το πουθενά?

Και το τελευταίο και καλύτερο ότι είμαι η αυτοκρράτειρα Theodosia...με δύο ρρ για να τονίσει την βαρύτητα του τίτλου.
(Σαν να λέμε Ακάκιεεεεεεε τα μακαρόνια νάναι Μίσκο).
Ειλικρινά τέτοια τιμή δεν την περίμενα.
Να είμαι μία αμόρφωτη,χωρίς σεξουαλική ζωή για να μην το πώ πιο λαικά, αυτοκράτειρα.
Μάλλον με δολοπλοκίες θα κέρδισα τον θρόνο μου.
Προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου.



ΑΥΤΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΣ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ.
ΠΑΡΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΤΗΣ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΑΝΟΝΙΣΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ. 




κανόνας είναι να μην βάζετε αναρτήσεις που αφορούν , κόμματα, ύβρεις, ρατσισμό και προσωπικές αντιπαραθέσεις..
αυτές θα κατεβαίνουν αυτόματα

12 σχόλια:

Idea Studio είπε...

Μάλλον μας λείπει ένα "σαβούρα βιβ" του στερημένου στερητικού "α", το οποίο να μας βοηθήσει να επικοινωνούμε και με τα άλλα πλάσματα του πλανήτη "ενωμένοι bloggers".
Μας αρέσεις με όλα σου τα στερητικά, κουτσοί, στραβοί, ακανόνιστοι, στερημένοι στον "Άγιο Παντελεήμονα".

marianaonice είπε...

Έτσι είναι Θεοδοσία μου.
Μαζεύουμε και μαθαίνουμε από το μπαχτσέ του ιντερνετ!!
Γηράσκουμε αεί διδασκόμενοι!
Και είμαστε ευγνώμονες που κάποιοι ακανόνιστοι από το πουθενά παίρνουν το ρόλο του πατερούλη για μας...
:)))

Είμαστε και μείς εδώ! είπε...

Είμαστε και μείς εδώ! Says: 22 Φεβρουαρίου 2010 1:15 π.μ.
Ελα βρε Σια μας,τι της δινεις βημα,αστην να παει να πνιγει, την αποκαλεις και κυρια ...το τσοκαροο.Ακομα και η Παστα απ τη Φλωρα ειναι πολυ ανωτερή της,δεν κανει μια Αυτοκρατειρα τωρα να...σκυβει και να προσεχει τον ....τελευταιο απο τους ασημαντους και αναξιοπαθουντα υπηκοο και οπαδο της ντουβαροσυνομιλιας.Αυτη θελει επειγοντως ζουρλομανδυα,πηγε και ο Ανεμος και της "ξυπνησε" την ξεχασμενη και παραμελημενη ερωτικη ζωη της και εχασε το μπουσουλα.Ουτε για τα βουρλα στην ακροθαλασσια δεν ειναι να την ενταξουμε.Θα διαμαρτυρηθουν τα κακομοιρα!!Εστειλε τον Πατερουλη της ολη μερα σημερα και πριν λιγο αλλαξανε παλι βαρδια μεταξυ τους.Σαν πολυ ασχοληθηκαμε μαζι τους δε νομιζεις;Την καληνυχτα μου και καλη σου εβδομαδα...
ΥΣ.Ο Αγγελακας του πηγε κουτι εκει..ποιος ειναι ο....ηθικος αυτουργος 'η συνεργός;(ρητορικο ερωτημα).

Theodosia είπε...

@Idea Studio
Μάλλον μας λείπει ένα "σαβούρα βιβ" του στερημένου στερητικού "α".

Φιλενάδα νομίζω ότι έχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο γι αυτό.
Και λέγεται autoteleia.

Theodosia είπε...

@marianaonice
Δεν μπορώ να πώ είμαι πολύ ικανοποιημένη με την συγκομιδή μου.

Γηράσκουμε αεί διδασκόμενοι!

Theodosia είπε...

@Είμαστε και μείς εδώ
Τι να κάνω φίλε μου δεν πρέπει να δώσουμε το βήμα να πουν και την γνώμη τους κι οι υπήκοοι των ενωμένων?
Γιατι εδώ είναι το δικό μας βασίλειο κι αυτοί είναι οι τελευταίοι πληβείοι.
Όσο για την φωτογραφία πραγματικά πήγε κουτί.Τον ηθικό αυτουργό τον αφήνω στην φαντασία σας.

Είμαστε και μείς εδώ! είπε...

Θεοδωσια, το θεμα ειναι να διδασκομεθα περισσοτερο απο οτι γηρασκουμε,αλλα "καποιοι" φροντιζουν για το αντιστροφο.Δεν θα αφησουμε να τους περασει.

Είμαστε και Μείς Εδώ ! aka Περίοπας.

Theodosia είπε...

@Είμαστε και μείς εδώ!
Το ξέρω φίλε μου ότι είμαστε ενωμένοι και δεν θα τους αφήσουμε να τους περάσει.
Και με το δικό σου παρόν όπως και με το παρόν όλων των φίλων κ συγγραφέων το δείχνουμε δυναμικά:)

Aνεμος είπε...

" αἰδώς Ἀργεῖοι "
Πολλές φορές ακούμε τη φράση " αἰδώς Ἀργεῖοι " που σε απλά ελληνικά σημαίνει "ντροπή Αργείοι!" Με τη φράση αυτή επιπλήττουμε συνήθως κάποιες ομάδες ή σύνολα ανθρώπων, όταν η συμπεριφορά ή η στάση τους δε συνάδει με την ενδεδειγμένη ή την αναμενόμενη. Σπάνια μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ατομική επίπληξη.

Aνεμος είπε...

ἡμῖν δ' οὔ τις τοῦδε νόος καί μῆτις ἀμείνων

Κι όσο για μας, καμιά σκέψη ή ιδέα δεν είναι καλύτερη από τούτη,

ἤ αὐτοσχεδίῃ μῖξαι χεῖράς τε μένος τε.

από το να ενώσουμε δηλαδή τα χέρια με την ψυχή μας σε μάχη σώμα με σώμα.

βέλτερον ἤ ἀπολέσθαι ἕνα χρόνον ἠέ βιῶναι

Γιατί είναι προτιμότερο την ίδια χρονική στιγμή να σκοτωθείς ή να σωθείς

ἤ δηθά στρεύγεσθαι ἐν αἰνῇ δηϊοτῆτι

στην πεισματώδη μάχη, παρά να βασανίζεσαι μια ζωή

Aνεμος είπε...

σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ. Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,

Aνεμος είπε...

Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.

Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,