2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Ένας ωραίος μπλόγκερ


Τελικά αυτό που γίνεται στην Ελλάδα και αποτυπώνεται στα μπλογκς είναι το εξής: Οι μισοί Έλληνες να είναι λαμόγια, απατεώνες και ό,τι άλλο παρόμοιο και οι άλλοι μισοί να κράζουν τους προηγούμενους. Υπάρχουν όμως και οι άλλοι, που μένουν σιωπηλοί, αθόρυβοι θα έλεγα, που δίνουν όμως ένα από τα πιο θετικά παραδείγματα του Έλληνα. Κάποτε θα πρέπει να παρουσιάζουμε και αυτούς και να γυρίζουμε την πλάτη στους άλλους, που ξέρουν ακόμη και από το κράξιμο και την αρνητική αναφορά να επωφελούνται. Γι' αυτό λοιπόν κι εγώ, θα σας παρουσιάσω έναν πραγματικό μπλόγκερ, που ανταποκρίνεται στα κριτήρια που έχω θέσει για το μπλόγκιγκ - κριτήρια που καμιά σχέση δεν έχουν με δημοσιογράφους τύπου Κούλογλου, εξαργυρώσεις γραμματίων κλπ. (βλ. προηγούμενη ανάρτηση). Σκοπός του μπλόγκιγκ, κατά τη γνώμη μου, είναι η άμεση επικοινωνία με τους άλλους, η δημοσιοποίηση μιας εμπειρίας που μπορεί να ενδιαφέρει πολλούς, που μπορεί να προβληματίσει, να μας κάνει να σκεφτούμε, να επιδιώξουμε μια καλύτερη ζωή... Αυτός ήταν ο στόχος που ο κ. Νίκος Ψυχογυιός ίδρυσε το μπλόγκ, το οποίο μπορείτε να επισκεφτείται πατώντας τον τίτλο της παρούσας ανάρτησης, να ενημερωθείτε και να συμμετάσχετε σε μια ωραία ψηφοφορία. Ας ακούσουμε όμως τον ίδιο πως περιγράφει το μπλόγκ του:




ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ

ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΣ ΤΑΦΟΣ (1000-800 π.Χ)
ΚΑΒΡΟΧΩΡΙ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, Greece

28 Σεπτεμβρίου 2009 ξεκινήσαμε την εκσκαφή για την οικοδομή μας στο Καβροχώρι. Στο τελείωμα της εκσκαφής, ξαφνικά, ακούστηκε ένας υπόκωφος αλλά αμυδρός ήχος και είδαμε μια τρύπα ........

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ

Αποφάσισα να κάνω αυτό το ιστολόγιο, γιατί πραγματικά "δε χορταίνω" να μοιράζομαι αυτή την εμπειρία με ανθρώπους γύρω μου.
Σήμερα μπορώ να πω, πως ήταν μία (ίσως και η μεγαλύτερη) συγκινισιακή εμπειρία της ζωής μου!!! Δεν συμβαίνουν βέβαια συχνά τέτοια γεγονότα αλλά ούτε και σε όλους τους ανθρώπους.
Ένας άλλος λόγος που με οδήγησε να φτιάξω αυτό το ιστολόγιο είναι οι απόψεις των "έξυπνων" συμπολιτών μας που έσπευσαν να με συμβουλέψουν για το τι θα έπρεπε να έκανα.....
Εγώ πάντως ειλικρινά και από βάθους καρδιάς, αισθάνομαι όχι μόνον υπερήφανος για την απόφασή μου να ειδοποιήσω αμέσως τις αρχές αλλά αισθάνομαι και ιδιαίτερη τιμή που η Ιστορία προτίμησε εμένα για τη συνάντησή της με την εποχή μας.
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ και εγώ ταπεινά και απλά έκανα το καθήκον μου απέναντί της.
Το ξέρω, το ρίσκαρα αλλά η συνείδησή μου δεν μου επέτρεπε να κάνω αλλιώς. Αυτό θα έκανα με οποιοδήποτε κόστος.
Έτσι πλέον η ταλαιπωρία της πολεοδομίας για 17 μήνες, φαντάζει πλέον ανόητη και πολύ μακρυά από κάθε στοιχείο πολιτισμού της εποχής μας.
Τα σχόλιά σας τόσο μέσα στο ιστολόγιο αυτό, όσο και στο προσωπικό μου e-mail θα είναι πολύτιμα για μένα, ώστε να μπορέσω να βελτιώσω τις σελίδες αυτές.
Όπως μάλιστα έγραψε ο Carl Rogers το 1959:
"Ξέρω πως δεν μπορώ να διδάξω τίποτα σε κανέναν. Μπορώ όμως να δημιουργήσω ένα περιβάλλον μέσα από το οποίο κάποιος θα μπορεί να μάθει κάτι"
Και αυτός είναι ο στόχος μου...... και ελπίζω να ικανοποιήσω έστω και λίγους από σας που διαβάζετε αυτό το ιστολόγιο.

2 σχόλια:

marianaonice είπε...

"...Μπορώ όμως να δημιουργήσω ένα περιβάλλον μέσα από το οποίο κάποιος θα μπορεί να μάθει κάτι"
Ακριβώς αυτό! Καταγραφή εμπειριών και σκέψεων για να διαβάζονται από άλλους ανθρώπους και να μπορούν κι αυτοί κάτι να πάρουν από τον μπλόγκερ.

Theodosia είπε...

Χθές κατά τύχη επισκέφθηκα το συγκεκριμένο μπλόκ κι έζησα βήμα -βήμα την συναρπαστική εμπειρία του και πραγματικά τον θαύμασα για τον τρόπο που την μοιράστηκε μαζί μας.
Η αξία του όρου blogger.
Mοιράζομαι.!!!!