2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

...τα λαμπάκια

-Μήπως να τα σβήναμε τα λαμπάκια βραδιάτικα?
-Δεν χρειάζεται άστα να καίνε.
-….
-(αλλαγή πλευρού)
-Είναι κι αυτό το δέντρο ρε παιδί μου… γεμάτο εύφλεκτα υλικά…
-Άμα θέλεις τράβα σβήστα
-Ρε παιδί μου… ο Παυλόπουλος στο Alter είπε ότι τα Κινέζικα καμιά φορά παίρνουν φωτιά.
-Τα φτηνά είπε…
-Εμάς είναι καλά?
-Καλλίτερα απ’ του Παυλόπουλου.
-κι ΑΝ, λέω ΑΝ, πάρουν φωτιά?
-Αν πάρουν φωτιά, θα δούμε τον Αϊ Βασίλη πυροσβέστη…
-Ρίχνεις το επίπεδο της συζήτησης!
-…δεν θέλω να συζητήσω, να κοιμηθώ θέλω!
-Ναι αλλά εγώ κλείνω τα μάτια μου και βλέπω τον Παυλόπουλο να λέει στις ειδήσεις ότι κάηκε το σπίτι μας απ’ τα λαμπάκια του δέντρου…
-Ε!!! …ή τράβα σβήστα ή άσε μας να κοιμηθούμε!!!
-Δεν πας εσύ ρε αγάπη μου? …Βαριέμαι να σηκωθώ!
-…#@&%!
-….
-@#%&
-Καλά, τόση ώρα για να σβήσεις τα λαμπάκια?
-Τα πέταξα!!!
-ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΣ…???!!!
-Ναι τα πέταξα να τελειώνουμε με τα λαμπάκια!!! Θα πρωτοτυπήσουμε φέτος θα έχουμε αφώτιστο δέντρο, μπας και κλείσουν λίγο τα βλέφαρά μας!!!
-Μια περιουσία έδωσα σ’ αυτά τα λαμπάκια!!!
-Πενήντα ευρώ έδωσες, μη γίνεσαι υπερβολικός!
- ..#@%& Πενήντα ευρώ λίγα είναι? Λοιπόν, αύριο θα πάμε να πάρουμε καινούργια λαμπάκια με χρονοδιακόπτη!
-Να πάρεις τον Παυλόπουλο και να πας $%&@…!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: