2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Ευχές διαφορετικές από τις κοινές...

Κάποτε εντόπισα δύο παλιές ευχές, διαφορετικές από τις κοινές, σε μία τοπική εφημερίδα του τόπου καταγωγής μου, και πολύ μου άρεσαν.
Τις αντιγράφω στη γλώσσα που είναι γραμμένες και σας τις αφιερώνω λοιπόν με την αγάπη μου:

"ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΙΣ ΥΜΑΣ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΙΛΟΥΝ ΔΙΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟΝ ΣΑΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΟΝΤΕΣ".

"ΜΗ ΛΕΓΕΤΕ <ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ>. ΤΟ ΡΗΜΑ <ΑΓΑΠΩ> ΔΕΝ ΣΥΝΕΚΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΣΟΤΙΚΟΝ ΕΠΙΡΡΗΜΑ. ΔΕΝ ΑΓΑΠΑ ΤΙΣ ΟΛΙΓΟΝ Η ΠΟΛΥ. ΔΕΝ ΖΥΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ! ΜΟΝΟΝ ΑΓΑΠΑ!"

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!
Καλές γιορτές!!
.

4 σχόλια:

Betty Manousos είπε...

Ηρθα να πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Παιδια, ηθελα να ξερω ¨ειναι κανενας στους αναγνωστες μου, οχι για να με διαβαζετε αλλα για να με στηριξετε??
Θα το ηθελα αυτο το "δωρο"!!
:)

Εφη είπε...

χρονια πολλα, με αγαπη , υγεια και χαρα.

marianaonice είπε...

Χρόνια Πολλά Μπέτυ!
Θα σε επισκεφθώ σύντομα και γιατί όχι να σε στηρίξουμε...
:)))

Χρόνια Πολλά ΈΦη μου και από εδώ!

Aνεμος είπε...

Ας είναι ελπιδοφόρο το 2010 για όλη την ανθρωπότητα.

Καλή χρονιά
……... / | \ .......♥♫ 2010 & ♫*♥
……..... *•♥•* ...... ♠♫ a Happy New Year ♫♦♫*
……... *♥♫♦♫♥* ......
….... *♥•º♦•♫º♥* .....
..... *♥☺♥•♥☺♫♥* .....
.... *♥•♫♥☺º♠☺#♥* .....
... *♥♫♥º♫♥♦♥♫♥♫♦* .....
.. *♥♦♥☺♥♫♥♫♥☺♦º♥* ......
. *♥♦♣♫♥♣♥☺♥♣♥♫♣♥* ......