2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ» ΤΕΛΗ

ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ

Η μεγάλη πλειοψηφία των κατόχων ΙΧ μεγάλης ηλικίας είναι χαμηλόμισθοι και χαμηλοσυνταξιούχοι, των οποίων η δεινή κατάσταση, λόγω της οικονομικής κρίσης, αναγνωρίζεται εμπράκτως και με την απόφαση χορήγησης εκτάκτου βοηθήματος «κοινωνικής αλληλεγγύης». Έρχεται όμως η ίδια η κυβέρνηση να το πάρει πίσω, με το άλλο χέρι, με την δυσβάστακτη αύξηση των τελών κυκλοφορίας.

Επειδή η ανάλγητη φορομπηχτική επιδρομή κατά των ΙΧ – δικύκλων, επιχειρείται να δικαιολογηθεί με οικολογικά προσχήματα, καλούμε την κυβέρνηση να μας εξηγήσει πως είναι δυνατό ένα Seat Ibiza SC E 1.2 1200 cc με μικρότερες εκπομπές 128g/km να πληρώνει διπλάσια τέλη από ένα "οικολογικό" Lexus RX450h SC-L με εκπομπές148g/km;

Στην πραγματικότητα φορολογείται η ηλικία των αυτοκινήτων, με θύματα τους χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους. Τοποθετούνται εκβιαστικά μπροστά στο δίλημμα να εγκαταλείψουν το αυτοκίνητο τους ή να πεινάσουν αγοράζοντας καινούργιο.

Η υπέρογκη αύξηση τελών είναι άδικη για τη δοκιμαζόμενη απ’ την κρίση πλειοψηφία του Ελληνικού λαού. Είναι αντισυνταγματική διότι περιορίζει την ελευθερία κινήσεών του, που προστατεύεται από το αρθρο 5. Επιπλέον το Σύνταγμα προβλέπει ότι οι πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους. Όχι αντιστρόφως ανάλογα.

Η αυξηση είναι παράλογη διότι το νομικό μας σύστημα δεν δέχεται τιμωρία πολιτών χωρίς νόμο που να ισχύει πριν από την τέλεση αξιόποινης πράξης. Κανείς νόμος δεν καθιστούσε απαγορευτική την αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μας, ούτε προέβλεπε οικονομικές επιβαρύνσεις αν δεν αντικαταστήσουμε, πέρα από ορισμένη χρονολογία, το αυτοκίνητο που αγοράσαμε καινούργιο.

Οι πολίτες που αδυνατούν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας, υποχρεώνονται να τα εγκαταλείψουν.

Ζητούμε την παρέμβαση του Πρωθυπουργού για την υλοποίηση των εντολών του να μην αδικηθούν τα ασθενέστερα εισοδήματα με τα τέλη κυκλοφορίας, το Νομοσχέδιο να τεθεί σε Δημόσια Διαβούλευση και να δοθεί προθεσμία πληρωμής των τελών, μεταγενέστερη της συζήτησης στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και της Ψήφισης του Νομοσχεδίου από την Βουλή.


ΙΝΚΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΜΕΤΩΠΟ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΣΕΑ

ΑΝΕΝΤΑΧΤΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ


6 σχόλια:

Λουκάς Σταμέλλος είπε...

Συμφωνώ για τα μεταχειρισμένα γενικά.

Ειδικά όμως, για τα άνω των 1400κ.εκ. πρέπει να ανέβει ακόμα περισσότερο το τέλος κυκλοφορίας. Έτσι κι αλλιώς ξοδεύουν περιουσίες ολόκληρες στις βενζίνες, οπότε το «δεν έχουμε» δεν περνάει.

Αρκετά ανεχτήκαμε την επιδειξιομανία του νεοέλληνα στα πνευμόνια μας και τα πεζοδρόμιά μας.

marianaonice είπε...

Τα κυβικά δεν πρέπει να είναι κριτήριο για την επιβολή του τέλους κυκλοφορίας αλλά η μάρκα και το κόστος αγοράς ενός αυτοκινήτου. Γιατί άλλο ένα HUNDAY 1500 ΚΥΒΙΚΩΝ και άλλο μία ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ 1500 κυβικών.
Να συννενοούμαστε δηλαδή!
Και η παλαιότητα δεν πρέπει να τιμωρείται ανεξαρτήτως των ρύπων, αφού ο υποχρεωτικός έλεγχος στα ΚΤΕΟ αυτή την έννοια έχει!

Aνεμος είπε...

κοιτα και αυτο το παραδειγμα
αμαξι 1340 κυβικα πληρωσε 186 τελη
αμαξι 1399 329
μιλαμε για απιθανα κριτηρια κανοινικο χαρατσι
για 40 κυβικα παραπανω πληρωσε αλλα 120 ευρω

Λουκάς Σταμέλλος είπε...

Γενικά, «μισώ» το ΙΧ, οπότε δεν συγκινούμαι όταν χαρατσώνονται οι ΙΧήδες ;)

Ίσως πάλι θα ήταν πιό δίκαιο, αντί για τέλη, να μπουν εκείνα τα διόδια στο κέντρο των πόλεων...

Ανώνυμος είπε...

Προτείνω ομαδική προσφυγή στη δικαιοσύνη.

Aνεμος είπε...

Ανώνυμος εχει αναλαβει το ΙΝΚΑ
αλούμε όλους τους πολίτες καταναλωτές, οι οποίοι θα ήθελαν να ενισχύσουν την Δικαστική Προσφυγή του ΙΝΚΑ, κατά της απόφασης για τα τέλη κυκλοφορίας, ειδικού φόρου και περιβαλλοντικών τελών,

Όπως καταθέσουν Αίτηση - Εξουσιοδότηση – Δήλωση, προς το ΙΝΚΑ μαζί με την φωτοτυπία της ειδοποίησης πληρωμής τελών,

στο Fax: 210 3633976

ή στην διεύθυνση: ΠΡΟΣ το ΙΝΚΑ Γ΄ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 13, 104 32 ΑΘΗΝΑ.

Η Αίτηση- Εξουσιοδότηση – Δήλωση, πρέπει να αναφέρει: ονοματεπώνυμο και πλήρη διεύθυνση και τηλέφωνα επικοινωνίας και ότι:

Εξουσιοδοτώ το ΙΝΚΑ/ΓΟΚΕ όπως προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια κατά της απόφασης των Υπουργών για τα τέλη κυκλοφορίας ειδικού φόρου περιβαλλοντικών τελών έτους 2010.
Αίτηση - Εξουσιοδότηση – Δήλωση

ΠΡΟΣ το ΙΝΚΑ Γ΄ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 13, 104 32 ΑΘΗΝΑ

Τηλ. 210 3632443 Fax. 210 3633976

Ονοματεπώνυμο:

Διεύθυνση:

Τηλ. Fax. Email:

Σας επισυνάπτω αντίγραφο της ειδοποίησης των τελών κυκλοφορίας του οχήματός μου, …….-………. και εξουσιοδοτώ το ΙΝΚΑ/ΓΟΚΕ όπως προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια κατά της απόφασης των Υπουργών για τα τέλη κυκλοφορίας ειδικού φόρου περιβαλλοντικών τελών έτους 2010.

Με τιμή


υπογραφή
>>>>Συνημμένη: Η ειδοποίηση των τελών κυκλοφορίας του οχήματός μου.