2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Ως που μπορεί να φτάσει η σάτιρα?

ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΑΠΛΑ ΕΞΟΡΓΙΣΤΗΚΑ
Γιατί έτσι επικαλούνται ότι αυτό έκαναν
Σάτιρα και πλάκίτσα λένε τώρα ότι έκαναν τα πρεζάκια
μόλις τους στριμώξαμε

Όπως θα δείτε στο βίντεο από το στο protagon.gr του Σταύρου Θεοδωράκη...
Π. Μουζουράκης - Στ. Κάτσαρης λένε μεταξύ άλλων
Γαμώ την 28η Οκτωβρίου που είναι μια ηλίθια γιορτή για εθνικιστές», «να κάψουμε τη σημαία που είναι μόνο ένα κομμάτι ύφασμα»
Δηλαδή ο Παππούς μου ήταν εθνικιστής και όχι Ήρωας πχ
Μια αρνητική διαφήμιση που προκαλεί το δημόσιο αίσθημα μόνο και και μόνο για να πάρουν αίγλη κάποιοι τυχάρπαστοι ηθοποιοί που το παίζουν και bloggers
ΕΣΤΕΙΛΑ mail στο info@protagon.gr
Να δω πόσο μάγκες είναι
ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΛΑΚΙΤΣΑ ΕΚΑΝΑΝ 


Δεν εχουμε αναγκη ρε μαλακες απο δήθεν κουλτουριάρηδες
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ
ΑΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΗΤΑΝ ΛΑΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ
Τα κόκαλα του Πολεμιστή 'Ηρωα Παππού μου ακόμα να βρεθούν στην Αλβανία
παλιο Φλωροι..........
ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΛΙΑ ΘΥΜΑΜΑΙ  ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΠΑΡΑΣΗΜΑ ΚΑΙ ΓΑΛΟΝΙΑ
ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΠΟΤΕ
ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΚΑΙ  NA ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΑΤΙΡΑ
ΠΧ ΘΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ ΤΑ ΠΑΡΑΣΗΜΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ   ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ
ΚΑΙ ..ΕΙΝΑΙ ..ΠΟΛΛΑ...

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΑΤΙΡΑ ΕΙΝΑΙ

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΑ-Ω ΤΟ Μ--ΝΙ ΤΗΣ Μ-ΝΑΣ ΣΑΣ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΠΡΕΖΟΝΙΑ. Ετσι για να κανω κι εγω λιγο σατιρα που ειναι πολυ της μοδας.

marianaonice είπε...

Aλιτήριοι, μηδενιστές και ανεγκέφαλοι είναι οι άνθρωποι!!

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

Αλητήριοι θα έπρεπε να υπηρετείτε ακόμα την πατρίδα και ειδικά στο 1ο Τάγμα Πεζικού ΕΛ.ΔΥ.Κ εκεί όπου φύλαξα κι εγώ τα σύνορα μιας αιματοβαμμένης πατρίδας.
Μιας πατρίδας που σέβεται ακόμα και τα δικαιώματα κάτι ερπετών σαν εσάς και μου αφαιρεί εμένα το δικαίωμα να σας λιώσω κάτω απ' τη μπότα μου.
Οφείλετε τη ζωή σας σ' αυτή τη Δημοκρατία, χάριν της ελευθερίας του λόγου που σας παρέχεται και χάριν στο ότι κάποιοι σοφοί έκλεισαν τον Καιάδα για κάτι παράσιτα και κηφήνες σαν εσάς!
Και κλείνοντας αηδιασμένος από την παρουσία σας παραθέτω το γνωμικό ενός ανωνύμου σοφού:

"Κάποιος που δεν ξέρει πότε γίνεται γελοίος, είναι πιο ευτυχισμένος από κάποιον που το ξέρει."

Ο Θεός να σας λυπηθεί!

Aνεμος είπε...

@Ένα γελαστό απόγευμα"οπως είπες δεν θέλω να σεβαστώ το έθνος γιατί μας λένε εθνικιστές
θέλω να σεβαστουν την πατρίδα....γιατί είναι η γή μας
η μάννα που μας γέννησε
τιμή στο 1ο Τάγμα Πεζικού ΕΛ.ΔΥ.Κ

Ανώνυμος είπε...

Ας μην τους δινουμε το περιθωριο να νομισουν οτι κανουν σατιρα,τεχνη τελος παντων τα καθικια.Αυτο που κανουν τωρα,σε αλλες εποχες θα ηταν αδιανοητο.Την εποχη του Παγκαλου θα ειχαν κρεμαστει απο τα αρχιδια.Αλλα εκτος απο την μειοδοσια,σαν ''θεατρινοι'',θα σκουπιζαν τον κωλο του Μινωτη,του Βεακη,της Παξινου και ολων των μεγαλων της τεχνης.Αντε πουστοπρεζονα,και θα παρετε την αμοιβη σας καποια στιμη.Ακου ηθοποιοι.Και εγω ειμαι τοτε ο σουπερ.... Γκουφη.Μαλακες.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣΕΥΧΉ ΠΑΠΑΝΔΡΈΟΥ

Θε μου και κάμε ένα σεισμό
και κάμε μια χαλάστρα
που να μη μείνει ορθό γιαπί
και λούλουδο σε γλάστρα

και να μη μείνει κτίριο
πλην της Βουλής εκείνης
που προωθεί των πολιτών
τον θάνατον εκ πείνης

(μα μη κανείς απωλεσθεί
ή ελληνίς ή έλλην-
γιατί σε ποίων πλέον εγώ
θα ήρχον την αγέλην;)

Και να ιδεί το χάλι μας
το Δέλτα Νι Ταμείον,
να δει η Παγκόσμια Τράπεζα
τον άθλιόν μας βίον

και όλα να χαρίσωσι
όσα τους χρεωστούμε
(ως έκαμαν στην Αϊτή)
και όλοι να σωθούμε.

Κι ως σύγχρονος εθνοσωτήρ
εγώ να καμαρώνω
αφού έκτοτε εις την Μιχαλού
θα ’μαι χρεώστης μόνο.
Αμήν

Γιώργης Χολιαστός