2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Σας αγαπάω μα δεν παντρεύομαι...

Μετά από ένα περιστατικό που συνέβει σε blog φίλης, άσχετο με την φίμωση φυσικά το θέμα, μπήκα σε κάποιες σκέψεις.
Έτσι έκανα μία ανάρτηση και μέσα από αυτήν συνειδητοποίησα τελικά ότι η ανωνυμία δεν είναι ότι καλύτερο. Δεν με ενοχλεί αλλά και να απαγορευθεί δεν θα είμαι ενάντια.

Το δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου είναι αδιαμφισβήτητο ΔΙΚΑΙΩΜΑ του καθένα από μας, αλλά δεν μπορείς να λες ότι θες πίσω από την ανωνυμία του πληκτρολογίου. Βάλε το όνομα σου και πες μας ότι θέλεις.


Επειδή λοιπόν το blog αυτό ξεκάθαρα υποστηρίζει την ανωνυμία των bloggers πιστεύω ότι δεν μπορώ να ανήκω εδώ ως συγγραφέας. Φυσικά και θα συνεχίσω να το διαβάζω και να αφήνω τα σχόλια μου.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα παιδίά εδώ, που αμέσως με δέχτηκαν όταν ζήτησα να γίνω μέλος.

thesikaleon - Στέλιος Συκάς <<< Δεν έχω λόγο να κρυφτώ!!! Εσείς;

3 σχόλια:

marianaonice είπε...

Σεβαστή η άποψή σου.
Μα ούτε εμείς έχουμε λόγο να κρυφτούμε...
Απλα έχουμε λόγο να είμαστε ανώνυμοι, για επαγγελματικούς κυρίως αλλά καμιά φορά και για προσωπικούς - κοινωνικούς λόγους, που αν ήταν φανεροί δεν θα μας επέτρεπαν να έχουμε καν μπλογκ!
Αυτός είναι ο λόγος που υποστηρίζουμε την ανωνυμία, για να μας επιτραπεί και εμάς να εκφραστούμε εδώ μέσα, χωρίς τη στοχοποίησή μας και χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο την επαγγελματική μας και κοινωνική μας κατάσταση.
Δεν είναι όλοι "παράνομοι" όσοι θέλουν να μη γίνονται γνωστά τα στοιχεία τους, ούτε πρόθεσή τους είναι να εγκληματίσουν υβρίζοντας και συκοφαντώντας!
Απλά να εκφραστούν και να πουν τη δική τους αλήθεια θέλουν, χωρίς κινδύνους, που όλοι ξέρουμε καλά ότι παραμονεύουν, μια και το σύστημα ξέρει καλά να προστατεύεται από τους ανεπιθύμητους που το ...ενοχλούν!
Νάσαι καλά ό,τι και αν κάνεις και όποια απόφαση κι αν πάρεις!
Όλοι έχουμε το δίκιο μας...
:)))

thesikaleon είπε...

Μαριάνα η ειρωνία είναι ότι όταν έγινα συντάκτης αυτού του blog έφτιαξα και μπανεράκι που μάλιστα λέει "ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ"
Χαίρομαι που το είδα αναρτημένο στη σελίδα σου, σημαίνει ότι σου άρεσε.


Στο blog μου έχω εκφράσει συχνά θέσεις και απόψεις για τις οποίες με έχουν κράξει άσχημα.
Πάντα στο blog μου έχω το κουμπάκι του facebook που παραπέμπει αμέσως στο προφίλ μου και στα πραγματικά μου στοιχεία.
Νομίζεις ότι άν κάποιος προιστάμενος μου από τη δουλειά διαβάσει κάποια (ακραία;) άποψη μου και μετά πατήσει το κουμπάκι δεν θα έχω πρόβλημα στη δουλειά μου;
Θα έχω και πολύ μεγάλο μαλιστα.

Αλλά εκεί είναι η μαγκία!

Πάντα πίστευα στο θάρρος της γνώμης... αλλά πως να σεβαστώ την άποψη σου όταν δεν την υπογράφεις;
Πως να σε δω στα σοβαρά;




Και αν υπάρχει η αθώα Μαριάνα που δεν θέλει να έχει πολύ φασαρία στη ζωή της αλλά απλά να μπορεί να εκφράζεται στη blogoσφαιρά πάω πάσσο.
Το θέμα είναι ότι δεν είναι μόνο οι αγνοί bloggers!

Έχετε σκεφτεί ποιους κατά βάση προστατεύει το σύνθημα "ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ";

Προστατεύει τον κάθε θρασύδειλο prezatv που βγαίνει ανώνυμα και βρίζει θεούς και δαίμονες και στολίζει με ουκ ολίγα "κοσμητικά" όποιον πιάνει στο στόμα του.
Αν ο κάθε Πρέζας ήταν υποχρεωμένος να υπογράφει το άρθρο του θα έβριζε ασύστολα ανρώπους; Θα συκοφαντούσε όποιον γούστρε έτσι για πλάκα;
Φυσικά και όχι.

Ναι λοιπόν στην επωνυμία ώστε αν είσα συκοφάντης και βρίζεις πρόσωπα να υποστείς μεγάλε τις νόμιμες κυρώσεις.

Με τον Anemo, με σένα με τα 100 παιδιά εδω μέσα και με άλλους χίλιους που μπαίνουν καθημερινά δεν έχω πρόβλημα, αλλά δεν θα αγωνίζομαι εγώ για να διατηρήσει την ανωνυμία του το κάθε 20χρονό TVprezoni που δουλεύει σε γνωστό ΜΜΕ καιτην έχει δει ο θεός του blogger.


Συμφωνώ σε όλα όσα πρεσβεύει αυτό εδώ το blog αλλά όχι στην ανωνυμία.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ αλλά και ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ

Πιστεύω ότι συντάκτης εδώ πρέπει να είναι μόνο όποιος συμφωνεί σε όλα τα βασικά που θέσατε εδώ από την αρχή, και γω δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία. Θα ήταν υποκριτικό να παραμείνω μόνο και μόνο για να μπορώ να ποστάρω αναρτήσεις γιατί γνωρίζω πολύ καλά ότι υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλοί που θα ήθελαν αυτή τη μία θέση που εγώ άδειασα.




ΥΓ: Συγχαρητήρια στην όλη προσπάθεια για άλλη μία φορά. Θα είμαι πάντα εδώ και με ενεργή συμμετοχή.
Θα ήθελα και ένα σχολιάκι από τον Άνεμο ;)


thesikaleon - Στέλιος Συκάς

marianaonice είπε...

Μόνο μια κουβέντα:
Ορισμένοι που γράφουν ανώνυμα, αν γράψουν επώνυμα δεν θα ρισκάρουν μόνο τη δυσαρέσκεια του εργοδότη τους, αλλά τη δίωξή τους και απόλυσή τους, λόγω θέσης.
Θεωρώ ότι το διαδίκτυο αποβάλλει μόνο του τους υβριστές και συκοφάντες, αφού μόνοι τους θα "αδειάσουν" το προφίλ τους, και ο κόσμος θα καταλάβει τι ρόλο παίζουν και θα τους απομονώσει. Γι' αυτό άλλωστε και η google έχει εφαρμόσει και τη διαδικασία της "επισήμανσης" ιστολογίου.
Δεν νομίζω ότι χρειάζονται εισαγγελείς στα πόδια μας, για να μας προστατέψουν από τους υβριστές και συκοφάντες.
Υπάρχει ο έλεγχος των σχολίων και η καταγγελία στην ίδια την google.
Νομίζω ότι είναι αρκετά για τη διατήρηση του απορρήτου των επικοινωνιών, όπως είναι το διαδίκτυο που δεν έχει σχέση βέβαια, με την έντυπη δημοσιογραφία!
Ήδη οι δήθεν μπλόγκερς δημοσιογράφοι επαγγελματίες έχουν γίνει αντιληπτοί και όλοι τους γνωρίζουμε καλά για να τους δίνουμε ιδιαίτερη σημασία.
Δεν έχω τίποτε άλλο να πω, ομολογώ ότι οι απόψεις σου με προβλημάτισαν και εμένα...