2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

H GOOGLE ΚΑΙ ΟΙ «ΑΝΩΝΥΜΟΙ» ΛΟΓΟΚΡΙΤΕΣ


Από σήμερα το πρωί η GOOGLE χωρίς να έχει υπάρξει καμία νομική ενέργεια από πουθενά και από κανέναν αλλά με βάσει το γνωστό της μηχανισμό της «ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗΣ» απαγορεύει την πρόσβαση στο Αγρινιώτικο ΜΠΛΟΓΚ www.zapantovraxoro.blogspot.com. Ο διαχειριστής όμως του μπλογκ www.zapantovraxoro.blogspot.com είναι αποφασισμένος να εξαντλήσει κάθε νόμιμο μέσο έτσι ώστε αυτοί που χρησιμοποιούν την ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ των ιστολογίων να γίνονται γνωστοί και φανεροί. Μόνο έτσι θα συνεχίσουν τα ΜΠΛΟΓΚ να παίζουν και να έχουν ρόλο. Η εν λόγω υπόθεση αφορά όλους τους μπλόγκερ και ιδίως αυτούς διαχειρίζονται πολιτικά και μαχητικά ΜΠΛΟΓΚ.
εχτες εκλεισαν το http://souita.blogspot.com. μας εστειλε επιστολή
ΕΙΜΑΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ http://souita.blogspot.com. ΗΔΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ ΤΟ "ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑ" ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ GOOGLE. ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ "disa" ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ: ΜΗΠΩΣ ΕΠΑΙΞΕ ΡΟΛΟ ΑΥΤΗ Η "disa" ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΟ? ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΧΘΕΣ ΔΙΕΓΡΑΨΑ 5 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΑΤΟΝ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΣΥΝΕΒΗ, ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΧΤΗΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΗΣ GOOGLE KAI ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ? ΕΚΑΝΑ ΗΔΗ ΤΟ MAIL ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ. ΑΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΤΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΦΙΛΙΚΑ ΣΤΑΥΡΟΣ είμαστε ενωμένοι κατά παντός είδους φίμωσης φτάνει πια μετά το αντίγραφο που πρέπει απαραίτητα να κάνουμε όλοι στην word press πάμε για προτάσεις από όλους

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά είναι ακατανόητο!
Δεν μπορώ καν να φανταστώ σε τί εξυπυρετεί το κλείσιμο ή ακόμα κι επανεξέταση στο souita blog.
Είναι ένα blog παντελώς ακίνδυνο, με πολύ χιούμορ, ανέκδοτα κ.τ.λ. που το επισκέπτομαι καθημερινά... μέχρι προχθες βέβαια που είδα ένα μήνυμα σαν αυτό που έχετε φωτό.
Εκφράζω την συμπαράστασή μου στον Σταύρο του souita, αλλά και σ' όσους bloggers έχουν πέσει θύματα τέτοιας άδικης συμπεριφοράς.

Αν υπάρχει κάτι να κάνω, παρακαλώ ενημερώστε με anemodura7@gmail.com.

Καλημέρα