2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ.

Η Χριστίνα είναι μία αφανής blogger που έχει κάνει φοβερό αγώνα από τις φωτιές στην Ηλεια μέχρι για τα αδέσποτα
EINAI τιμη μου που ειναι εδώ συγγραφέας
ΑΥΡΙΟ διοργανωνει μια συνεστιαση για τα αδεσποτάκια
όποιος είναι κοντα ας ερθει θα ειμαι και εγώ εκεί
και να φαμε να πιουμε και να ανταλλάξουμε απόψεις
σιγουρα δεν θα πλακωθουμε....

θα σας περιμενω όσοι είστε κοντά
σαν μια ευκαιρια να ενωθουμε ...
απλα και εγώ έχω τα όρια μου
ισως τελικα ηταν πιο δύσκολο το εγχείρημα απο ό,τι περιμενα...
και πραγματα που δεν ξερετε
δεν μπορω να εχω τη Μαριαννα εδω συνεχεια να βοηθάει σπαταλώντας πολύτιμο χρόνο της, για την επιτήρηση του μπλογκ μας και να την ταλαιπωρώ και αλλοι να ασκουν μονο κριτική εκ του ασφαλούς.
ουτε να νοιωθουμε μια ζωη εγκληματιες
για το παραμικρο άρθρο που ισως γραφει ενας συγγραφέας και ξέφυγε λίγο απο το θέμα...
αρκεί που όλοι γράφουν κόσμια και πολιτισμένα
αυτό φτάνει
ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΠΟΤΕ

Δε εχω πει σε κανενα ουτε για κομματα ουτε για χρωματα εδω
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΕΧΤΗΚΑ ΤΗ ΛΑΣΠΗ

Προσωπικά ξέρω πολύ λίγους άρα τι προηγούμενα μπορώ να έχω??
ευκαιρία όσοι θέλετε να γνωριστόυμε αυριο....
δεν κρυβομαι απο κανενα

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΝΝΟΟΥΣΑ BLOGΟΟΝΟΜΑΤΑ ΕΛΕΟΣ
ΟΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Τα φιλοξενούμενα αδεσποτάκια του Ζωοφιλικού Συλλόγου Ελευσίνας είναι πολλά & περιμένουν τη βοήθειά μας.

Σε μια προσπάθεια όχι μόνο να τα ενισχύσουμε αλλά και για να γνωριστούμε μέλη του Δ.Σ, πολίτες & εθελοντές σας προσκαλούμε τη Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου, ώρα 7.30μ.μ στο ουζερί Μυσταγωγία, στην παραλία Ελευσίνας.

Τιμή εισιτηρίου 15 ευρώ (με φαγητό)

Τα έσοδα θα διατεθούν για την ιατρική περίθαλψη και παρακολούθηση των άρρωστων & κακοποιημένων ζώων μας.

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ.

ΖΩΟΦΙΛΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
mail: christina_loh_1972@yahoo.gr
τηλ: 6944860451, 6972268514
ΣΤΟ FACE BOOK

5 σχόλια:

marianaonice είπε...

Πολύ ωραια πρωτοβουλία της Χριστίνας!
Μπράβο της!
Και μπράβο σε όσους παραβρεθούν εκεί για να στηρίξουν το έργο αυτό!

Νυχτερίδας είπε...

Δυστυχώς στην Θεσ/νικη και κανονίζω για άλλα ζωάκια... αλλα οταν μου ξαναδωθει η ευκαιρια θα συμμέτεχω.

mareld είπε...

Καλησπέρα αγαπημένοι μου Άλκη και Μαριάννα από μια κρύα Στοκχόλμη!

Μπράβο στη Χριστίνα!

Κρίμα που πάλι..δεν θα είμαι εκεί..

Φιλιά και καλή σας νύχτα!

marianaonice είπε...

@mareld
!!!! καλώς την μας!!!
Ξέρουμε ότι νοερά είσαι κοντά μας!!
Σ' ευχαριστούμε γλυκειά μας @φίλη!!
Φιλιά!!!

Aνεμος είπε...

@mareld απο την κρυα Στοκχόλμη μας φτάνει η ζεστή αγάπη σου σε σκεφτόμαστε