2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Γιορτή δημοκρατίας!!

Τι ειρωνεία να γιορτάζει η κυβέρνηση τα 35χρόνια δημοκρατίας στην Ελλάδα και απ΄την άλλη να προωθεί δικτατορική ρύθμιση για την ελευθερία του λόγου.Την ελεύθερη έκφραση του κάθε bloger.
Χειρότεροι απ΄τη Χούντα γίνεστε που απαγόρευε κάθε συγκέντρωση πάνω των 4ατόμων που έπεφτε λογοκρισία σε κάθε έντυπο μέσο.
Είναι η αποθέωση της κοροϊδίας της κυβέρνησης που έχουμε λόγοι και "φανφάρες" απ'τη μια και νομοσχέδιο αποστόμωσης απ΄την άλλη.




Ε,,όχι δεν δέχομαι να μου κλείνουν το στόμα να μου βάζουν φραγμό στην έκφραση!
Θα αντισταθώ σε κάθε "φασιστικό νομοσχέδιο" που θα μου επιβάλει να μην εκφράζω τη γνώμη μου ελεύθερα και δημοκρατικά
.

2 σχόλια:

Aνεμος είπε...

Θα αντισταθώ σε κάθε "φασιστικό νομοσχέδιο" που θα μου επιβάλει να μην εκφράζω τη γνώμη μου ελεύθερα και δημοκρατικά

αντωνης είπε...

Ζουζου, πολυ ωραιο κειμενο!
:)