2

2
Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ -ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ

Τρίτη 21 Ιουλίου 2009



ΟΣΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΑΟΡΙΣΤΟΛΟΓΙΕΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΟΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΑΝ BLOG ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ BLOG ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ

Οι Ιταλοί bloggers αντέδρασαν με σύμπνοια που πρέπει να τη ζηλέψουμε και να τη μιμηθούμε!
ΕΠΕΙΔΗ Η GOOGLE ΑΦΗΝΕΙ ΜΟΝΟ 100 ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΘΑ ΚΑΛΕΣΩ 100 ΕΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ
ΤΟ BLOG ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣAΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ Μail
bloggerenomenoi@gmail.com
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΩ
ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ
ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ..........

40 σχόλια:

marianaonice είπε...

Καλορίζικοοοο!!!
Και με το καλό να γεμίσει @κόσμο!!!

Μπλόγκερς αυξάνεστε και πληθύνεστε και κατακυριεύσατε τη γη!!
:)))

AATON είπε...

To A!μπε μπα Blog! Το μπινελικοδρόμιο.. είναι μαζί σας!

Aνεμος είπε...

ολοι μαζι αδερφε ας το διαδωσουμε

Aπολίτιστος είπε...

"Λείπει ο Μάρτης απ' τη σαρακοστή" ??? ΟΧΙ
Άρα και το Απολίτιστο Στέκι, δηλώνει ΠΑΡΟΝ!!!

marianaonice είπε...

Καλώς ήρθατε @φίλοι!
:)))

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε...

Kαλημέρα !
Με γεια και......δυναμικά !

monahikoslikos είπε...

για να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε

Unknown είπε...

Είμαι κι εγώ μαζί σας.
Βέβαια οι δυνάμεις μου
είναι λιγοστές, αλλά η
θέλησή μου απέρνατη,
προκειμένου ν' αντισταθούμε
στη ΧΟΥΝΤΑ της διαφθοράς

ιδιότροπη! είπε...

πάμε.. όλοι μαζί ... να γίνονυμε πολλοί!!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

παρούσα!!!!

busy bee είπε...

Καλημέρα σε όλη την παρέα!
Προχωράμε όλοι μαζί.
Μέχρι το βράδυ θα είμαστε σίγουρα πολύ περισσότεροι.

Laplace είπε...

ολοι μαζι μαγκες!
ανεμε ειμαι μαζι σας!
σου στελνω μειλ

marianaonice είπε...

@ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
@monahikoslikos
@papailias yfantis
@ιδιότροπη!
@ζαχαρούλα
@busy bee

Καλώς ορίσατεεεε!!!!
Πάμε όλοι μαζί δυναμικά!!
Για να δουν ότι μπορούμε να συσπειρωθούμε και να οργανωθούμε αν χρειαστεί και να μας υπολογίσουν!!!
Δεν μπορεί θα σκεφτούν και το πολιτικό τους κόστος, που είναι το μόνο που τους νοιάζει!!!

Σας ευχαριστούμε που είστε @εδώ!!!

marianaonice είπε...

@Laplace

Καλώς τον μας!!!
Και σε περιμέναμεεε!!!
Φιλιά!!
:)))

Laplace είπε...

ανεμε ή μαριαννα θα μπειτε να δηλωσετε εσεις το νεο μπλογκ στο φορουμ για μπλογκερς που εχουμε keeponblogging.forumotion.com/ για να μας μαθει κοσμος ή να μας βαλω εγω?
οτι θελετε
ρωταω εσας γιατι ξερω οτι ειστε μελη και εκει

καλωδιο είπε...

παααααρών. ....

marianaonice είπε...

@Laplace
Αν μπορείς κάντο εσύ, θα είμαστε υπόχρεοι.
Γιατί εγώ δεν τα πολυκαταφέρνω σ' αυτά και ο @Ανεμος θα είναι σπίτι το βράδυ!
Ό,τι μπορεί ο καθένας παιδιά για να προωθήσουμε το μπλογκ μας, ας το κάνει ελεύθερα, χωρίς να μας ρωτάει καν!
Είμαστε όλοι μαζί εδώ για έναν κοινό στόχο και ό,τι χρειάζεται για το στόχο αυτό, το κάνουμε!!!
Σ' ευχαριστώ πολύ φιλαράκι μας!!
:)))

Laplace είπε...

ωραια μαριαννα μου
απλα ηθελα να ειχα το ΟΚ απο εσας
θα το βαλω εγω!
εστειλα μειλ στον ανεμο κ περιμενω προσκληση να μπω κ εγω στο μπλογκ
μπραβο για την προσπαθεια σας

ολοι μαζι

καλημερες!

D.Angel είπε...

Τα θερμά μου συγχαρητήρια!ΕΥΓΕ

Laplace είπε...

Μαριαννα κ Ανεμε γραφω εκ μερους του σκουληκιου επειδη δεν προλαβαινει

ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙΑ Η ΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ για το μπλογκ ειναι πρόθυμη να τα κανει ή οτι αλλο χρειαστειτε

marianaonice είπε...

@Laplace
Δεν το πιστεύωω!!
Δεν σου έχουμε στείλει πρόσκληση εσένα??
Πώς μας διέφυγε? Νόμιζα ότι σου έστειλε ο Άνεμος και αυτός νόμιζε φαίνεται ότι σου έστειλα εγώ!
χαχαχα!!!!
Δώσε το email σου και σου στέλνω αμέσως!!!
Μπράβο στο @σκουλικάκι μας!!!
Κάντε ό,τι θέλετε παιδιά για την προώθηση και διαφήμιση του μπλογκ μας!
Σας είμαστε υπόχρεοι γιατί κι εγώ κι ο Άνεμος είμαστε πνιγμένοι και από δουλειά!!...
Φτιάξτε μπανεράκια κι ό,τι άλλο νομίζετε και τα λέμε!!
Φιλιά!!

Laplace είπε...

Μαριαννα μου μου εστειλε ο ανεμος απλα στο μειλ του magicrobot..
αλλα εγω για να μπω στον μπλογκερ χρησιμοποιω αλλο μειλ..
θα στο στειλω κ εσενα να μου στειλεις εκει προσκληση!

επισης η ζουζου κ ο αλχιμιστης θελουν να γινουν μειλ αλλα το μειλ που σας εστειλαν(κ εγω εστειλα) στο bloggerenomenoi@gmail.com μας εγραψε:
Mail Delivery Subsy

εχω βαλει αναρτηση στο φορουμ,οποτε θα μαζευτουμε πολλοι :)

σου στελνω τωρα μειλ Μαριαννα μου

marianaonice είπε...

@Angel
Σ' ευχαριστούμε!
Τα συγχαρητήρια ανήκουν σ' όλους μας!!!
Στείλτε mails παιδιά για να σας στείλουμε προσκλήσεις.

τα δικά μας είναι:
marianna_on_ice@yahoo.gr
kai
anemos521@gmail.com

marianaonice είπε...

@Laplace
Σου έστειλα την πρόσκληση!
Είσαι έτοιμος για δράση!!
Βοηθάτε όλοι παιδιά, γιατί δεν προλαβαίνουμεεεε.......
χαχαχαχα!!!
Φιλιά!

Laplace είπε...

Μαριαννα ή Ανεμε όταν μπορειτε και εχετε χρόνο περαστε λιγο και απο εδω
http://keeponblogging.forumotion.com/forum-f15/topic-t715.htm#46393
που συζηταμε για το μπλογκ για καποιες διευκρινησεις που θελει το σκουληκι για τα μπανερακια κ τα γραφικα

marianaonice είπε...

ΟΚ το βραδάκι θα περάσουμε.
Βγαίνω κι εγώ τώρα γιατί έχω δουλειά.
Τα λέμε!!

αντωνης είπε...

Μεσα και εγω με μια μικρη επιφυλαξη, την οποια καταθετω.
Αν δω στο πλαι του μπλογκ ως συνεργατη καποιο δημοσιο-καφρικό "μπλογκ", για τα οποια μπορει να τραβηξουμε οτι τραβηξουμε, τοτε απλα θα σταματησω να συμμετεχω εδω.
Γιατι εγω δεν θεωρω μπλογκερς το τρωκτικο και διαφορα τετοια. Οπότε δεν μπορω να ειμαι μαζι τους σε καμία προσπαθεια, γιατι δεν θεωρω οτι εχω καποιο κοινο μαζι τους.

Ανεμε & Μαριαννα, μπραβο για την ιδεα.

marianaonice είπε...

@Αντώνη μου
Συμφωνούμε! Εδώ δεν θέλουμε δημοσιογραφικά μπλογκς γιατί δεν τα θεωρούμε τέτοια!
Θέλουμε μπλόγκερς αγνούς και ιδεολόγους!!
Για αυτά τα μπλογκς που νομίζουμε ότι παίζουν ύποπτο ρόλο δεν θα στείλουμε προσκλήσεις! Μην ανησυχείς!
Κι αν κατά λάθος προσκληθεί κανένας, που έχεις κάτι αντίθετο να πεις, το συζητάμε και αποφασίζουμε όλοι μαζί!
Οκ?
Φιλιά!
Σ' ευχαριστούμεεε!!
:)))

marianaonice είπε...

Ααα και η ιδέα ήταν του @Ανεμου παιδιά!!
Εγώ απλά ήμουν η πρώτη που το συζήτησε (και τον ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανε) και αμέσως ακολούθησα με μεγάλη μου χαράα!!
Νάστε καλά όλοι!!

monahikoslikos είπε...

@αντώνη,
@marianaonice
:
Όσο κι αν δεν θέλετε άλλωστε ούτε κι εγώ θέλω παρτίδες με blogs τύπου troktiko, δυστυχώς είμαστε υποχρεωμένοι τη μάχη ενάντια στη φίμωση των blogs να τη δώσουμε μαζί.
Γιατί αν τους ανοίξει η όρεξη δεν μείνουν στο κλείσιμο μόνο του troktiko και των ομοίων του αλλά θα προχωρήσουν και στα υπόλοιπα και σε όποιον με όσα γράφει και σχολιάζει στο blog του ενοχλεί.

Antinemecis είπε...

Θα ήθελα να συμμετάσχω και εγώ.
Το e-mail μου είναι antinemesis@windowslive.com
Kαλή αρχή και δυναμικά πάνω από όλα!

Kαι κάτι ακόμα... θα πρότεινα το σηματάκι "ΟΧΙ στη φίμωση των blog" να μπει σε κάθε blog.

eirini είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση παιδιά!!!
Όλοι μαζί ενωμένοι! Πολύ καλη ιδέα! Όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα!

Unknown είπε...

ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΦΩΝΕΣ.
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.

marianaonice είπε...

Εδώ μας ενώνει όλους το αναφαίρετο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης του λόγου!
Δεν θα αφήσουμε να μας το καταργήσουν ό,τι και να γίνει!
Δεν μας χωρίζει τίποτε, ούτε κόμματα ούτε χρώματα! Ο στόχος είναι κοινός και αφορά τη Δημοκρατία μας!
Επομένως όλοι οι Δημοκράτες χωράνε εδώ, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων και κοματικών χρωμάτων!

@Μοναχικέ Λύκε
Συμφωνούμε ότι εδώ ο αγώνας είναι κοινός και θα σταθούμε πλάϊ και στο @τρωκτικό αν διωχθεί.
Όμως αυτό που φοβόμαστε είναι η προβοκάτσια και οι προβοκάτορες που ξέρουν να φορούν μάσκα δήθεν επαναστάτη, μόνο και μόνο για να μας σύρουν στα βαθειά και να μας πνίξουν ευκολότερα!
Γι' αυτό είμαστε προσεκτικοί και επιφυλακτικοί.
Όλα θα περνάνε από σκέψη και η απόφαση τελικά θα ανήκει σε όλους μας.
Να είστε καλά παιδιά!
Προχωράμε ακάθεκτοι!

Aνεμος είπε...

ΝΑ πω κατι επειδη οντως παιζονται παιχνιδια το σχολιο του @monahikoslikos διαβαστε
Όσο κι αν δεν θέλετε άλλωστε ούτε κι εγώ θέλω παρτίδες με blogs τύπου troktiko, δυστυχώς είμαστε υποχρεωμένοι τη μάχη ενάντια στη φίμωση των blogs να τη δώσουμε μαζί.
Γιατί αν τους ανοίξει η όρεξη δεν μείνουν στο κλείσιμο μόνο του troktiko και των ομοίων του αλλά θα προχωρήσουν και στα υπόλοιπα και σε όποιον με όσα γράφει και σχολιάζει στο blog του ενοχλεί.
ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Hellas-Orthodoxy είπε...

Συγχαρητηρια για την προσπαθεια κι απο μενα.Ειμαι προθυμος να βοηθησω οπως μου ζητηθει.Μερικες φιλικες παρατηρησεις:

-Ο σχεδιασμος του μπλογκ ειναι κακος.Αυτο ισως το εχουν αντιληφθει οι φιλοι που συνεργαζονται,μιας και γνωριζουν οτι δεν παιζει ρολο μονο το περιεχομενο,αλλα και η εμφανιση.Μια αλλαγη του template θα βοηθουσε.

-Με χαρα βλεπω απο τα ονοματα των συνεργατων οτι προκειται για πραγματικους bloggers.Ελπιζω να παραμεινει ετσι.Θυμηθειτε,δεν εχουμε καμια αναγκη τα διαφορα τρωκτικα και μη της μπλογκοσφαιρας για να ακουστουμε.Εξαλλου,αυτοι υπερασπιζονται τα δικα τους (οικονομικα) συμφεροντα και φυσικα οχι αυτα ολων εμας.

marianaonice είπε...

@dim79
Kαλώς ήλθες!
Κάθε πρόταση δεκτή!
Στείλε mail στον anemos521@gmail.com
για που επιμελείται την δημιουργία αυτού του μπλογκ και η βοήθεια σου θα είναι πολύτιμη!
Νάσαι καλά @φίλε.
Στείλε to mail σου για να σου στείλουμε και πρόσκληση, αν δεν έχεις λάβει ακόμη.

ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ είπε...

Εστειλα ηδη για προσκληση στο δικο σου email marianaonice.

Clandestino είπε...

Μπράβο για την πρωτοβουλία σας. Καλή συνέχεια παιδιά!

marianaonice είπε...

@dim79
Τώρα είδα το σχόλιό σου αυτό.
Πρέπει να σου έχω στείλει πρόσκληση ή δεν θυμάμαι? Πάω να το τσεκάρω!

@Clandestino
Καλώς ήλθες!!
Πάμε όλοι μαζί μπροστά!